Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Mobilna aplikacija Agroklub
  • 30.07.2015. 15:40

Popularna i tražena u regionu, a i šire!

Agroklub mobilna aplikacija u prvih 30 dana premašila je brojku od 1.000 preuzimanja.

  • 128
  • 10
  • 0

Agroklub mobilnu aplikaciju za iPhone i Android sisteme na svojim mobilnim uređajima i tablet računarima, nakon 30 dana od službenog predstavljanja, ima više od 1.000 korisnika, a taj broj raste iz dana u dan. Mnogi korisnici, koji žele da budu u toku s događanjima iz oblasti poljoprivrede, besplatno su preuzeli aplikaciju pomoću Google play ili iTunes App storea.

Za samo mesec dana, od kako je dostupna za preuzimanje, aplikacija beleži svakodnevne nove instalacije i korisnike. Najviše korisnika mobilnoj aplikaciji pristupa iz regiona odnosno Srbije, Bosne i Hercegovine te Hrvatske. Ipak, zanimljiva je činjenica da ova mobilna aplikacija ima svoje korisnike i širom sveta, pa tako beleži instalacije i iz mnogih drugih evropskih zemalja, ali i Sjedinjenih Američkih Država i Indonezije.

Budite informisani gde god da se nalazite

Mobilna aplikacija

Najnovije vesti s informacionog sistema Agroklub dostupne su na mobilnoj aplikaciji pomoću koje možete, na jednostavan i brz način, da saznate sve novosti prema određenim kategorijama. Takođe, aplikacija ima mogućnost pregledanja korisničkih komentara i deljenja članaka na svim popularnim društvenim mrežama.

Ukoliko želite da budete informisani u svakom trenutku i gde god da se nalazite, novosti iz poljoprivrednog sveta čekaju Vas na Agroklub mobilnoj aplikaciji koja je dostupna i dalje, potpuno besplatno, za sve zainteresovane sadašnje i buduće korisnike.


Tagovi

Agroklub Agroklub aplikacija Mobilna aplikacija IPhone aplikacija Android aplikacija Poljoprivredne vesti


Autorka

Martina Gavran

Više [+]

Martina sprovodi promotivne aktivnosti i projekte SLinka i Agrokluba kroz marketing i segment komunikacije s javnošću. Diplomirani je kulturolog, trenutno pohađa master studije Medijske kulture.