Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Online marketing
  • 28.08.2017. 14:30

Agro.Rocks o digitalnoj promociji u agraru

U Osijeku je održana je prva Agro.Rocks konferencija digitalnog marketinga poljoprivrede i ruralnog prostora.

Foto: Agroklub
  • 255
  • 12
  • 0

U veseloj i opuštenoj atmosferi protekla je prva Agro.Rocks konferencija, održana 25.08.2017. u Osijeku, u CoWorking prostoru Preduzetničkog inkubatora BIOS, a u organizaciji Informacionog sistema Agroklub.

Jedinstvena konferencija na ovim prostorima, dinamičnog koncepta, pokrivala je teme digitalnog marketinga poljoprivrede i ruralnog prostora. Važnost korišćenja interneta u svim ekonomskim segmentima je davno poznata, a na konferenciji su se dublje analizirale poljoprivredne teme u vezi sa korišćenjem interneta i alata za uspešno pozicioniranje na digitalnom tržištu.

Raznovrsnost predavača za uspešnost konferencije

Raznovrsnost predavača, kratka predavanja i prijatan ambijent Preduzetničkog inkubatora BIOS osigurali su uspešnost konferencije. Organizatori su uspeli da dovedu neke od najpoznatijih imena u Hrvatskoj u segmentu marketinga i korišćenja interneta za poslovne svrhe.

Učesnici konferencije su bili iz različitih sektora poljoprivrede, poljoprivredne mehanizacije i poslovanja u vezi sa poljoprivredom i ruralnim prostorom.

Pogledajte galeriju fotografija.

Konferencija je bila podeljena u tri bloka predavanja, koji su pokrili internet odredišta, trgovine i sadržaj, zatim se govorilo o must-have alatima i društvenim mrežama, te strategiji komunikacije, a na kraju je bio panel.

Tri bloka predavanja

Jedan od organizatora, Vedran Stapić, kao prvi predavač konferencije, napravio je kratki pregled poljoprivrede na internetu te internet odredišta na realnom primeru Agrokluba. Iz "Inchoo"-a, poznate osječke kompanije, koja se bavi "ecommerce" rešenjima, došao je Dražen Karačić-Šoljić i pokazao na koji način se može organizovati prodaja na internetu i koji su procesi potrebni za taj poduhvat. Jedna od najuticajnijih žena hrvatske start-up scene, suvlasnica i glavna urednica portala "Netokracija", Mia Biberović, govorila je o važnosti sadržaja i kako i koliko on utiče na kupce i korisnike.

Drugi deo predavanja je počeo izlaganjem Damira Podhorskog, Google Analytics i AdWords stručnjaka iz "Escape studia", koji je pojasnio važnost digitalnog marketinga i opravdanosti ulaganja. Na ovo veoma zanimljivo predavanje se nadovezao poznati i priznati Google stručnjak i predavač Miroslav Varga, ulazeći dublje u izazove sa kojima se susreće u Google AdWords kampanjama. Ovaj praktični deo konferencije je zaključio sjajni Karlo Konig iz "King Kong" agencije sa predavanjem na temu kako doći do što više prtilaca i njih pretvoriti u aktivnu zajednicu oko pojedinog brenda.

Strategiju komunikacije na internetu, odnosno, kako do srca poljoprivrednih proizvođača, pokazao je jedan od organizatora, Mario Relatić iz Agrokluba

Druženje na krovu

Službeni deo konferencije završio je panelom koji je, začinjen domaćom rakijom i dobrim društvom, prerastao u veselo druženje koje se nastavilo na #showmustgoon zabavi na zelenom krovu Preduzetničkog inkubatora BIOS.

Svi učesnici su dobili materijale sa konferencije i nove ideje kako da unaprede svoje poslovanje kroz pametno korišćenje interneta. Kroz anketu zadovoljstva učesnika organizatori su saznali da je ovaj format konferencije jako dobro bio prihvaćen, te da se očekuje nastavak sa novim temama i zanimljivim predavačima.

Zato, očekujte najave za sledeću Agro.Rocks konferenciju!

Foto: Agroklub


Autorka

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Željka je diplomirani agronom sa dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednik je portala Agroklub i donosi najnovije vesti iz sveta poljoprivrede!

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Da li znate koje su ovo životinje? Mala pomoć: Majka ih je okotila 13 :D