Pretraživanje tekstova
Očekuje nas pretežno oblačno vreme, mestimično sa kišom i pljuskovima, sa maksimalnim dnevnim temperaturama vazduha ispod višegodišnjeg proseka.
U Srbiji se u utorak, 6. oktobra 2015. godine, očekuje promenljivo oblačno i toplo vreme za ovo doba godine uz mogućnost kratkotrajne, slabe kiše ili pljuskova.
Od srede, 7. oktobra temperatura vazduha biće u postepenom padu. U sredu i četvrtak, 7. i 8. oktobra, preovladavaće oblačno vreme, mestimično sa kišom i pljuskovima.
U petak, 9. oktobra prognozira se kratkotrajan prestanak padavina. U periodu od 10. do 14. oktobra očekuje se pretežno oblačno vreme, mestimično sa kišom i pljuskovima i temperaturom vazduha ispod višegodišnjeg proseka, u većini mesta maksimalna dnevna temperatura biće u intervalu od 10 do 15°C.
Prema prognoziranim vrednostima SPI-1, u narednom 10-dnevnom periodu u delovima centralne, istočne i jugoistočne Srbije preovladavaće umereno do jako vlažni uslovi, dok će u ostalim krajevima zemlje biti normalni uslovi vlažnosti.
Vremenski uslovi u drugom delu proteklog perioda omogućavali su da se obave predviđeni poljoprivredni radovi.
Foto: depositphotos.com; Xalanx
Izvori
Republički hidrometeorološki zavod Srbije
Tagovi
Vremenski uslovi Pljuskovi Temperatura vazduha Pljuskovi Vremenska prognoza
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!