Pretraživanje tekstova
U petak 19.1. naglo zahlađenje uz prelazak kiše u sneg, pre podne u Vojvodini i zapadnoj Srbiji uz stvaranje manjeg snežnog pokrivača, a u drugom delu dana i u ostalim predelima.
Danas vetrovito i još toplije u odnosu na jučerašnji dan, sa maksimalnom temperaturom od 15 do 20 stepeni Celzijusa, osim u na istoku zemlje gde će biti hladnije sa najvišom temperaturom od dva do šest stepeni Celzijusa, stoji na sajtu Republičkog hidrometeorološkog zavoda.
Na planinama intenzivno topljenje snega.
Duvaće umeren i jak južni i jugozapadni, a u košavskom području jugoistočni vetar, na jugu Banata i ponegde u planinskim predelima i sa udarima olujne jačine. Kasnije posle podne vetar u slabljenju.
Tokom dana promenljivo, ujutru i pre podne mestimično sa kišom koja će se na istoku zemlje, usled niskih temperatura, lediti pri tlu.
U petak 19.1. naglo zahlađenje uz prelazak kiše u sneg, pre podne u Vojvodini i zapadnoj Srbiji uz stvaranje manjeg snežnog pokrivača, a u drugom delu dana i u ostalim predelima. Počeće da duva jak severni i severozapadni vetar.
U subotu 20.1. na severu Srbije razvedravanje, a u ostalim krajevima oblačno sa snegom uz formiranje snežnog pokrivača. Vetar će biti u slabljenju.
U nedelju 21.1. suvo sa dužim sunčanim intervalima ali hladno vreme.
Tagovi
RHZ Vetrovito Snežni pokrivač Sneg Hladno vreme Topljenje snega
Autor
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!