Pretraživanje tekstova
Istraživanje je pokazalo da će čak 36 odsto kupaca na internetu kupiti proizvod ako je on u ekološki prihvatljivoj ambalaži.
Danas su održivost, ruralna privlačnost i, naravno, izgled, najvažniji uslovi koje mora da ispuni prehrambeni sektor. Ovo se ne odnosi samo na proizvode, već i na njihovu ambalažu.
Kompanija Landpack GmbH iz Nemačke počela je s aktivnostima na ovom području u 2013. godini, a trenutno je poznata u celoj Evropi po svojim jedinstvenim ambalažnim rešenjima za pakovanje od razgradive konoplje i slame. Prema rečima direktora te kompanije, Tomasa Majera (Thomasa Maier-Eschenlohra), potražnja se ubrzano povećava, navodi freshplaza.
Kompanija je započela sa izolacionim materijalima od slame, ali su u međuvremenu i proizvodi od konoplje postali zanimljivi kupcima.
"Konoplja nije tako vizualno upečatljiva kao slama. Kada pogledate slamu, odmah je vežete uz seoski život i održivost. Pojedini kupci sa masovnijom proizvodnjom biraju konoplju, a oni manji, koji nemaju velike biznise, poput trgovina farmerskih proizvoda i mesara, preferiraju slamu. Izgled je posebno važan za ovu poslednju grupu korisnika. Posebno mladi ljudi ili generacija Y i Z insistiraju na ekološkoj ambalaži", kaže Tomas, koji tvrdi da se u mnogim slučajevima kod prodaje voća i povrća, događa da fotografije na internetu ne odgovaraju stvarnom pakovanju. Pa se tako sveži proizvodi sa farme pakuju u plastičnu ambalažu i tako šalju kupcima, koji sve manje žele takva pakovanja.
Istraživanje je pokazalo da će čak 36 odsto kupaca na internetu kupiti proizvod, ako je on u ekološki prihvatljivoj ambalaži.
Njihova ambalaža i od konoplje i od slame dobar su izolator i odlično podnose udarce, što je jako važno, posebno u sektoru voćarstva i povrtarstva, gde se takvim paketima šalju proizvodi koji su gotovo spremni za postavljanje na trpezu.
Foto: Rido81 / Bigstock
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!