Pretraživanje tekstova
Na ovaj konkurs javilo se 656 aplikanata, ocenjeno je 642.
Uprava za agrarna plaćanja Ministarstva poljoprivrede objavila je bodovnu listu zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje u Sedmom javnom pozivu za podnošenje zahteva za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u nabavku novog traktora.
Na ovaj konkurs javilo se 656 aplikanata, ocenjeno je 642.
Direktor Uprave donosi rešenja kojim odobrava projekat ako je administrativnom proverom i kontrolom na licu mesta utvrđeno da podnosilac zahteva ispunjava propisane uslove i ako postoje raspoloživa finansijska sredstva.
Podnosilac zahteva za odobrenje projekta ima pravo na prigovor na svoje mesto na ovoj Bodovnoj listi, u roku od 15 dana od dana objavljivanja Bodovne liste na zvaničnoj internet stranici Uprave za agrarna plaćanja.
O prigovoru rešava Uprava i po konačnosti odluka o prigovoru, objavljuje konačnu rang listu zahteva za odobravanje projekta na zvaničnoj internet stranici Uprave za agrarna plaćanja.
Bodovnu listu možete preuzeti u dokumentu ispod teksta.
Dokumenti
Tagovi
Bodovna lista IPARD Traktor Konkurs
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!