Pretraživanje tekstova
Kako se navodi u pozivu, reč je o količini od 32.500 tone brašna.
Proizvođači hleba zainteresovani za kupovinu brašna "T-500" po subvencionisanim cenama iz robnih rezervi mogu se do 17. decembra prijaviti na poziv koji je raspisalo Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine, na način što će popunjen i skeniran obrazac poslati na mejl adresu trgovina@must.gov.rs, stoji na njihovom sajtu.
Cena brašna iz robnih rezervi iznosi 22 dinara po kilogramu bez PDV-a i, kako se navodi u pozivu, reč je o količini od 32.500 tone.
Maksimalne količine brašna koje proizvođači hleba mogu da kupe biće određene proporcionalno njihovoj proizvodnji hleba od brašna tip 500 po maksimalnoj proizvođačkoj ceni od 46,31 dinar po vekni, počevši od septembra do novembra ove godine i nameravanoj proizvodnji po pomenutoj ili nekoj drugoj ceni koju odredi Vlada Srbije do 29. februara 2024. godine.
Kontakt telefon za dodatna pitanja je 011/361-9733.
Tagovi
Proizvođači hleba Subvencionisano brašno T-500 Kupovina brašna Robne rezerve
Autor
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!