Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

Rast cena hrane naglo menja navike potrošača u Srbiji, ali i širom Evrope. Primećuje se da mnogi smanjuju izdatke za hranu, kupujući manje artikala i jeftinije proizvode. Gotovo četiri od 10 potrošača izjavilo je da kupuju manje crvenog mesa, dok trećina kupuje manje ribe i pilećeg mesa. Kupci potpuno smanjuju određene proizvode kako bi uštedeli novac, pri čemu je jedan od 10 potrošača izjavio da je prestao da kupuje gotovu hranu, a 10% alkoholna pića. Trećina anketiranih kupaca je izjavila da je smanjila izdatke za kupovinu žitarica i mlečnih proizvoda, a trećina je prešla na kupovinu jeftinije marke. Zajedničko za sve kupce je da su odlučili da donose promišljenije izbore pri kupovini. #trzistehrane