Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Agroklub
  • 08.10.2025. 16:00
  • Osijek

Agroklub najavio novu mobilnu aplikaciju, ali i dodatne digitalne kanale za poljoprivrednike

Kao odgovor na promene načina konzumiranja medijskih sadržaja, direktor Agrokluba Vedran Stapić najavio je nove korake ovog informacionog sistema

Agroklub najavio novu mobilnu aplikaciju, ali i dodatne digitalne kanale za poljoprivrednike
Foto: Krume Ivanovski
61
0
0

Razvojnih planova u Agroklubu nikada nije nedostajalo, a da je tako i danas potvrdio je direktor kompanije Vedran Stapić na 5. jubilarnom izdanju konferencije AgroRocks.

"Tokom gotovo dve decenije postojanja Agrokluba potpuno su se promenile navike korisnika. Pre su nas pratili putem ličnih računara, a danas više od 90 odsto čitalaca sadržaj konzumira putem pametnih telefona", istakao je Stapić.

Naglasio je kako ovaj informacioni sistem svakodnevno ostvari više od 57.000 poseta, prema podacima iz 2024. godine. "Kao da nas svaki dan poseti jedan pun stadion poljoprivrednika", slikovito je opisao.

"Neki dolaze po informaciju, drugi po edukaciju. Pokušavamo da odgovorimo na njihova brojna pitanja, iako ih ima toliko da ne možemo na sve stići", dodao je.

Međutim, kaže, dobra je to vest za Agroklub kao medij, jer inspiracije ne nedostaje.

Veštačka inteligencija – prilika, ali i izazov

Govoreći o tehnologiji, Stapić se osvrnuo i na sve prisutniji uticaj veštačke inteligencije. "AI alati donose sjajne mogućnosti i čine nas produktivnijima, ali istovremeno otvaraju vrata raznim anomalijama i novim vrstama prevara", upozorio je.

Informacioni sistem Agroklub deluje od 2008. godine i svakodnevno putem interneta služi poljoprivrednicima i drugim žiteljima ruralnih prostora.

Mladi naraštaji rođeni s internetom imaju drugačiju percepciju realnosti od onih odraslih pre digitalnog doba, izazov je svih društava današnjice.

"Nove generacije informacije dobijaju uglavnom putem digitalnih kanala, a njihov kvalitet često je pod znakom pitanja", upozorio je.

Pozvao se i na rezultate Rojtersovog istraživanja u SAD-u, prema kojem su društvene mreže pretekle digitalne medije i TV kuće kao glavne izvore informisanja, što otvara nova pitanja budućnosti medijske scene.

Jedno i dalje ostaje - kvalitetna i jasna informacija

Kao odgovor na promene u načinu konzumacije medijskih sadržaja, najavio je nove korake Agrokluba. "Ekskluzivno mogu da vam najavim da ćemo u narednim mesecima izbaciti novu mobilnu aplikaciju, koja će korisnicima omogućiti bolju i bržu informiraciju putem pametnih telefona".

Osim toga, razvijaju i dodatne digitalne kanale kroz WhatsApp i Viber aplikacije, a nedavno su opremili i PodcastStudio. "Radimo na dizanju kvaliteta distribucije sadržaja koji će biti dostupan na platformama koje korisnici svakodnevno koriste", pojasnio je.

"Takođe radimo na implementaciji različitih AI alata, ali u meri podrške uredniku, a ne kreiranja vesti", napomenuo je.

Za kraj, dodao je da je misija Agrokluba da poljoprivrednim proizvođačima pruži kvalitetnu i jasnu informaciju – onu koja im sutra pomaže da donesu bolje odluke.

O čemu je sve bilo reči, pogledajte u videu s prezentacije Agroklub@Future na AgroRocks-u:


Tagovi

Vedran Stapić Agroklub AgroRocks Digitalni medij Mobilna aplikacija


Autorka

Martina Pavlović

Više [+]

Martina je magistar agronomije sa specijalizacijom zaštite bilja.


Partner

AgroRocks

AgroRocks

31000 Osijek, Hrvatska
e-mail: info@agroklub.hr web: https://www.agrorocks.com