Pretraživanje tekstova
Komisija za zaštitu konkurencije Srbije danas je objavila da je po službenoj dužnosti nastavila postupak ispitivanja spajanja beogradskog Imleka i Niške mlekare.
Komisija za zaštitu konkurencije Srbije danas je objavila da je po službenoj dužnosti nastavila postupak ispitivanja spajanja beogradskog Imleka i Niške mlekare.
Kompanija Imlek je krajem oktobra ove godine saopštila da je potpisala ugovor o kupovini sto odsto vlasništva Niške mlekare, a za tu koncentraciju potrebno je odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije. U saopštenju Komisije se navodi da je utvrđeno da bi sprovođenjem prijavljene koncentracije Imlek učvrstio svoj položaj na tržištima otkupa sirovog kravljeg mleka, proizvodnje i prodaje mleka i mlečnih proizvoda, budući da su Imlek i Niška mlekara direktni konkurenti, kao i da je Imlek najsnažniji učesnik na relevantnim tržištima.
"Komisija će zato u ispitnom postupku dodatno oceniti sve zakonom propisane kriterijume na osnovu kojih se utvrđuje dozvoljenost koncentracije, a ne samo strukturu relevantnih tržišta i položaj učesnika u koncentraciji na njima", ističe se u saopštenju.
Imlek posluje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, a otupljuje mleko oZd 3.800 proizvođača. Niška mlekara je među pet najvećih mlekara u Srbiji, a mleko otkupljuje od oko 20.000 seoskih domaćinstava.
Foto: depositphotos.com; budabar
Izvori
Tagovi
Imlek Niška mlekara Seoska domaćinstva Otkup mleka Zaštita konkurencije
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!