Pretraživanje tekstova
Grupa vodećih američkih pivara traži da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo.
Grupa vodećih američkih pivara traži da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo.
Institut za pivo (The Beer Institute) je objavio da od proizvođača - svojih članova traži da na etiketama, pakovanjima i sajtovima obelodanjuju više pojedinosti o sastojcima, kaloričnoj vrednosti, ugljenim hidratima, proteinima, masti i količini alkohola. Institut nastoji da se saglasnost o tome, na dobrovoljnoj osnovi, postigne do kraja 2020. godine. Ta grupa traži od pivara da napišu i kada je pivo napravljeno, da istaknu listu njegovih sastojaka i da te informacije budu pogodne za pretraživanje kompjuterom i "pametnim telefonom".
Institut za pivo čiji članovi proizvode više od 80 odsto količine piva koja se prodaje u SAD, dodaje da su "Anhojzer-Buš", "Miler-Kors" i "Hajneken SAD" već prihvatili te nove standarde, dok to, međutim, može biti teško za male, nezavisne pivare.
Udruženje pivara (The Brewers Association), trgovinska asocijacija zanatskih pivara, kaže da takođe podržava potpunije etikete, ali smatra da to može biti teško za "mikro-pivare" koje, pored toga što imaju manje sredstava, prodaju u malim količinama po više sezonskih proizvoda čiji se sastojci razlikuju. To bi značilo da moraju dati više novca za označavanje većeg dijapazona svojih piva, te bi se još više istanjio njihov ionako skroman profit.
Institut za pivo kaže da sa Upravom SAD za hranu i lekove i sa Ministarstvom poljoprivrede SAD zasebno radi na planu da se piva rangiraju po vrsti, a ne po proizvođaču.
Foto:bigstockphotos.com;pictore
Izvori
Tagovi
Američki pivari Etiketiranje piva Institut za pivo Nezavisne pivare Sastojci piva Novi standardi Rangiranje piva
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!