"Uvođenjem Plazma čizkejka i Plazma šejka u naš asortiman, želimo da pokažemo da verujemo u potencijal ovog brenda da osvoji potrošače širom Kine", istakli su iz kompanije Luckin Coffee, najbrže rastuće u industriji kafe
Delegacija Srbije, predvođena ministrom poljoprivrede Draganom Glamočićem, prisustvovala je sastanku kompanija "Bambi" i Luckin Coffee u kineskom gradu Sjamenu, na kojem je istaknut značaj potencijalne saradnje između jedne od najuspešnijih srpskih prehrambenih kompanija i vodećeg kineskog brenda u oblasti kafe.
"Plazma nije samo proizvod, to je brend koji je obeležio detinjstvo miliona ljudi i simbol je kvaliteta i inovacija. Uveren sam da će saradnja sa Luckin Coffee doneti obostranu korist - Srbija će dobiti snažnije prisustvo na kineskom tržištu, a vi proizvod koji je originalan, inovativan i sa dokazanom tradicijom kvaliteta", poručio je Glamočić.
Kako je saopštilo Ministarstvo poljoprivrede, sa kineske strane, rukovodstvo kompanije Luckin Coffee poručilo je da su ponosni smo što imaju priliku da sarađuju sa "Bambijem" i da svojim potrošačima ponude proizvod koji nosi snažan identitet i kvalitet.
"Uvođenjem Plazma čizkejka i Plazma šejka u naš asortiman, želimo da pokažemo da verujemo u potencijal ovog brenda da osvoji potrošače širom Kine", naveli su iz ove kompanije.
Inače, Luckin Coffee je od svog osnivanja 2017. godine izrastao u pravog giganta. Za svega nekoliko godina kompanija je postala najbrže rastuća u industriji kafe i najbrža kineska firma koja je ušla na Nasdaq listu. Samo u proteklom periodu broj njihovih kafeterija porastao je na više od 20.000, dok su investicije u fabriku u Sjamenu, vrednu oko pet stotina miliona dolara, omogućile proizvodnju od 55.000 tona kafe godišnje.
Pored toga, širenje poslovanja na Singapur, Maleziju, Indoneziju i SAD pokazalo je sposobnost da se brend pozicionira kao globalni lider.
Ministar Glamočić posetio u Kini kompaniju za primenu svemirskih tehnologija u poljoprivredi
"Naši prihodi danas premašuju pet milijardi američkih dolara, ali mnogo važnije od cifara jeste činjenica da smo uspeli da spojimo savremenu tehnologiju, snažnu mrežu i
kulturu kafe u jedan model koji osvaja svet. Upravo zato smo uvereni da će saradnja sa Bambijem biti uspešna i dugoročna", naglasio je potpredsednik kompanije Džang Džićin.
Izvori
Tagovi
Autorka