Pretraživanje tekstova
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku litar piva, a i šljivovice je najjeftiniji u Zaječaru.
Građani Kragujevca su u decembru za litar piva u proseku izdvajali 143,14 dinara, dok su pivo najmanje plaćali građani Zaječara - 111,92 dinara po litru, pokazuju podaci Republičkog zavoda za statistiku.
Statistikom ovog zavoda, koja se odnosi na prosečne maloprodajne cene alkoholnih pića, došlo se do podataka da je posle Kragujevca, pivo najskuplje bilo u Kraljevu - 127,66 dinara, pa u Novom Sadu gde su građani morali izdvojiti 126,26 dinara za litar tog napitka.
Litar rakije šljivovice u maloprodaji bio je najskuplji u Zrenjaninu - 1.025,95 dinara. U Beogradu je litar ovog pića koštao 752,10 dinara, a u Novom Sadu 861,25. Posle Zrenjanina, šljivovica je bila najskuplja u Pančevu i iznosila je 946,65 dinara. Najjeftinija je, kao i pivo, bila u Zaječaru, gde je iznosila 627,56, zatim u Šapcu - 631,08 dinara.
Za litar belog vina, najviše novca vam je trebalo u Pančevu - 360,56 dinara, zatim u Šapcu - 348,25 dinara. Ni u Beogradu ovo piće nije bilo "ispod cene", pa se za litar moralo izdvojiti 344,03 dinara. Belo vino je bilo najjeftinije u Kragujevcu, gde je ono koštalo 264,02 dinara, a na listi iza njega, 279,42 dinara je koštalo u Valjevu.
Izvori
Tagovi
Pivo Šljivovica Belo vino Republički zavod za statistiku Najskuplje piće Najjeftinije piće
Autor
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!