Pretraživanje tekstova
Rusija je za 23 japanska preduzeća ukinula zabranu uvoza prerađene ribe, od ukupno 242 koja su pod zabranom uvedenom zbog havarije nuklearne elektrane Fukušima.
Rusija je za 23 japanska preduzeća ukinula zabranu uvoza prerađene ribe od ukupno 242, koja su pod zabranom uvedenom zbog havarije nuklearne elektrane Fukušima 2011. godine.
Ograničenje za 23 preduzeća za preradu ribe u japanskoj prefekturi Aomori se ukida od 16. jula, proizilazi iz materijala Federalne službe za veterinarski i fitosanitarni nadzor (Roseljhoznadzor), preneo je Tas.
Svi proizvodi koji se uvoze u Rusiju biće popraćeni rezultatima provere svake partije na prisustvo radionukleida zajedno sa uobičajenim veterinarskim sertifikatima. Roseljhoznadzor takođe namerava da sprovodi redovnu proveru japanskih ribljih proizvoda na pokazatelje radijacije i na teritoriji Rusije.
Ranije je Tas objavio da je Rusija nameravala da ublaži ograničenje uvoza japanske ribe na osnovu procene misije Međunarodne agencije za nuklearnu energije i monitoringa radioaktivnih materija u životnoj sredini na teritoriji Japana.
Roseljhoznadzor je ograničio uvoz ribe od 242 preduzeća Japana od ukupno 524 akreditovana za isporuku tih proizvoda u Rusiju, 6. aprila 2011. godine zbog opasnosti da je kontaminirana radijacijom. Sva preduzeća kojima je uvedena zabrana su na ostrvu Honsju u bilizini Fukušime.
Foto: depositphotos.com; avarand
Izvori
Tagovi
Zabrana uvoza ribe Japan Rusija Radijacija Fukušima Nuklearna elektrana Roseljhoznadzor Prerađena riba
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!