Pretraživanje tekstova
Global Ispat Koksna Industrija iz Lukavca, BIH (GIKIL) na ovogodišnjem 84. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu predstaviće đubrivo KAN.
Global Ispat Koksna Industrija iz Lukavca, BIH (GIKIL) na ovogodišnjem 84. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu predstaviće đubrivo KAN.
"Visokokvalitetno đubrivo KAN na ovim prostorima je u širokoj i prepoznatljivoj upotrebi već 50 godina, a nailazimo na posebno veliko interesovanje među poljoprivrednicima u Srbiji. Proteklih meseci kompanija je ovde ostvarila rekordnu prodaju", rekao je Senad Škripić, zamenik direktora za prodaju KAN-a i AMK.
Tokom sedmodnevnih aktivnosti na Sajmu, GIKIL-ov tim agro-eksperata organizovaće besplatna savetovanja za sve posetioce, kada je reč o kulturama karakterističnim za naša podneblja.
Podsetimo, Bosna i Hercegovina je zemlja partner ovogodišnjeg izdanja Sajma.
Foto: GIKIL
Tagovi
KAN Novosadski sajam Poljoprivredni sajam Senad Škripić
Autorka
Više [+]
Urednik portala, diplomirani novinar i ljubitelj prirode. Omiljena izreka: Ko sme taj može, ko ne zna za strah, taj ide napred.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!