Pretraživanje tekstova
Ovim potezom žele da obezbede dobrobit životinja te sigurnost hrane za potrošače.
U španske klanice moraće da bude instaliran video nadzor kako bi se sprečilo moguće zlostavljanje životinja pre samog klanja, mera je koju želi da uvede tamošnja Vlada.
"Osim što osigurava dobrobit životinja tokom njihovog prolaska kroz klanicu, takođe poboljšava garanciju sigurnosti hrane za potrošače", rekao je ministar za zaštitu potrošača Alberto Garzon, piše france24.
"Bićemo prva zemlja u Evropskoj uniji koja će imati obavezni sistem video nadzora u klanicama", tvrdi.
Portparol vlade Isabel Rodrigez kaže kako je sve već dogovoreno sa industrijom. Sledeći i poslednji korak je odobrenje parlamenta.
Giljermo Moreno, izvršni direktor "Equalie", nevladine organizacije koja je lobirala za reformu, izrazio je zadovoljstvo te meru nazvao nužnim i važnim prvim korakom za podizanje standarda dobrobiti životinja u ovim objektima. Dodao je da su Engleska, Škotska i Izrael već uveli takvu praksu.
Prema španskim pravilima, video snimke će se morati da zadrži za kasniju proveru od strane vlasti.
"Velike klanice imaju godinu dana za implementaciju novog standarda", a manje dve, saopštilo je ministarstvo.
Tagovi
Dobrobit životinja Nadzorne kamere Klanica Španija
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!