Pretraživanje tekstova
Smatram da mi koji smo osigurani, da će to biti i nadoknađeno. Povraćaj je 60 odsto za osiguranje malina, toliko ti država vrati, a ti nećeš da osiguraš, pa šta 'oćeš onda?, pita se malinar iz Arilja Dragić Radovanović.
Nakon što se u Šumadiji i Južnoj Srbiji zbrajaju štete od nedavnog nevremena koje je sravnilo mnoge useve sa zemljom, Ariljci su ovo iskustvom preživeli krajem prošlog meseca. Veliki grad pogodio je 30. maja ovo područje i oštetilo mnoge malinjake, ali ne svima i ne sa istim posledicama.
"Maj mesec je bio sušan, to će svi potvrditi. Kad nam je trebalo najviše kiše - imali smo najmanje. Od 1963. godine, pošto ja to sve pamtim, do 30. maja ove godine nismo imali takav grad. Naše područje ovde zakačio je podobro", kaže malinar iz Arilja Dragić Radovanović i dodaje su osiguravajuće kuće ubrzo potom izašle na teren.
"Smatram da mi koji smo osigurani, da će to biti i nadoknađeno. Mislim da je povraćaj 60 odsto za osiguranje malina, toliko ti država vrati, a ti nećeš da osiguraš, pa šta 'oćeš onda?", pita se ovaj malinar.
Očekuje da posle obavljene zaštite od grada na plodovima da će imati prijem u hladnjaču do 15 vagona, odnosno 150 tona.
Smatra da su strelci sa ispaljenih preko 100 raketa "odradili svoj posao dobro". U ovom kraju voćari se sporadično odlučuju da svoje zasade zaštite mrežama, ali Radovanović smatra da će se to u budućnosti promeniti.
Više u narednom prilogu:
Foto prilog
Tagovi
Osiguranje useva Rod maline Grad Nevreme Protivgradna zaštita Osiguranje malina Dragić Radovanović
Autor
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!