Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Indeks zadovoljstva
  • 26.11.2019. 10:00
  • Hanover, Nemačka

Dileri najviše zadovoljni Fendtom, a najmanje "New Hollandom"

Ove godine, Fendtovi trgovci su u 10 evropskih zemalja najzadovoljniji ukupnom ocenom učinka svog brenda, a ona iznosi 14,4. U prošlogodišnjem DSI istraživanju, Fendt i Kubota, vodili su sa prosečnom ocenom 14,5.

Dileri najviše zadovoljni Fendtom, a najmanje "New Hollandom"
Foto: Climmar
1.479
72
0

Na nedavno održanom sajmu Agritehnika, u nemačkom Hanoveru, predstavljeni su rezultati istraživanja koje sprovodi Klimar (CLIMMAR), Međunarodna mreža distributera poljoprivrednih mašina i opreme. Rezultat ovogodišnjeg istraživanja pokazao je kako raste indeks zadovoljstva prodavaca traktora. 

Erik Hogervorst, predsednik međunarodne mreže distributera poljoprivrednih mašina i opreme Klimar, na nedavno održanom sajmu Agritehnika predstavio je rezultate indeksa zadovoljstva prodavaca, (Dealer Satisfaction Index), DSI za 2019. godinu. 

Anketu ispunilo 1.077 dilera 

U ovom devetom izdanju DSI-ja učestvovalo je deset zemalja: Austrija, Belgija, Danska, Francuska, Nemačka, Velika Britanija, Mađarska, Italija, Holandija i Poljska.

Ove godine anketu je ispunilo 1.077 dilera, što je povećanje od 35% u odnosu na godinu ranije kada ih je u istraživanju učestvovalo 797. Hogervorst ističe kako su na povećanje broja učesnika uticala dva faktora. Ovogodišnje istraživanje poslato je u aprilu, umesto u junu, a kao drugo, u puno većem obimu su se uključili trgovci SDF grupe (Same i Deutz-Fahr trgovci). 

U rezultatima su navedeni svi dobavljači/brendovi traktora koji se ocenjuju u najmanje četiri zemlje. Godišnja DSI anketa meri kvalitet odnosa između dobavljača traktora i njihovih dilera na 14 faktora: imidž brenda i uticaj; marketing traktora; marketing rezervnih delova; postprodajna usluga i garancija; promotivne usluge; materijal za podršku i oglašavanje proizvoda; administracija i uslovi plaćanja; trening; uprava; odnosi sa trgovcem proizvođača; doprinos profitabilnosti; poboljšanje; ponude za finansiranje; zaštita od krađe.

Prosečno zadovoljstvoj poraslo za 0,4 boda

Ukupni prosek svih kombinovanih faktora, porastao je za 0,4 boda na 13,1 bod (2018: 12,7 bodova, 2017: 12,6 bodova, 2016: 12,6 bodova, 2015: 12,4 bodova). To znači da su evropski trgovci, u proseku, malo zadovoljniji radom svojih dobavljača traktora i da je poslednjih godina primetan trend rasta.

Smanjene performanse brendova

KLIMAR ocenjuje i vrednuje porast ukupnog proseka brenda sa 0,4 boda, pri čemu su John Deere, Same, Deutz-Fahr, Klaas i Massey Ferguson pokazali povećano zadovoljstvo u poređenju sa rezultatima DSI-ja za 2018. Dileri traktora Fendt, Kubota, Valtra i New Holland manje su zadovoljni nego lani. Istraživanje je pokazalo kako "Case IH" ostaje na istom nivou u poređenju sa 2018. godinom. 

Naime, ove godine, Fendtovi trgovci u 10 evropskih zemalja najzadovoljniji su ukupnom ocenom učinka svog brenda, a ona iznosi 14,4. U prošlogodišnjem DSI istraživanju, Fendt i Kubota vodili su sa prosečnom ocenom 14,5.

Najznačajnije promene

U poređenju sa prosekom prošle godine, možemo zaključiti da je došlo do značajnog pozitivnog razvoja:

  • 0,5 bodova: na marketingu rezervnih delova, na postprodajnoj usluzi i garancijama, administraciji i uslovima plaćanja, kao i na obuci i upravljanju;
  • 0,9 bodova: na spremnosti dobavljača da poboljša slabe tačke;
  • 1,0 bod: za stavljanje traktora na tržište i zaštitu od krađe.

"S druge strane, imidž brenda i uticaj (+0,2) kao i doprinos profitabilnosti (+0,1) pokazuju najslabiji napredak i to se može smatrati nezadovoljavajućim razvojem. Uprkos tome, svih 14 evaluiranih aspekata pokazuju pozitivne pomake i trendove", navodi se u izveštaju KLIMAR-a i zaključuje kako postoji zadovoljstvo i zbog generalnih poboljšanja. Takođe, ohrabruju i podstiču dobavljače traktora da poboljšaju svoje performanse. 

Iz kompanije poručuju da žele da nastave postojeći dijalog sa dobavljačima traktora kako bi težili daljem povećanju zadovoljstva prodavaca u 2020. godini.


Tagovi

Indeks zadovoljstva Dileri traktorima Trgovci Agritehnika Erik Hogervorst Klimar Distributeri Fendt New Holland


Autorka

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi baštovanka s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Nije svaki problem vidljiv golim okom. Nije svaka razlika očigledna. Ali svaka informacija može da unapredi proizvodnju. Na slici je isti atar koji gledamo svaki dan — samo drugim očima — očima multispektralne kamere. #RuralFoto # Proizvodn... Više [+]