Pretraživanje tekstova
Radovi se izvode i kod Futoga i na Savi kod Bariča, a zbog niskog vodostaja i nepoštovanja upozorenja, krajem jula, tri broda su se nasukala.
Nivo Dunava dostigao je istorijski minimum, zbog čega su se samo za tri dana nasukala dva teretna i jedan putnički brod. Kako bi se obezbedila plovnost reka celom dužinom, bageri su počeli čišćenje dna reka od peska na tri lokacije na Dunavu i Savi, piše RTS.
"Najniža tačka, odnosno minimalna dubina je negde oko 2,2 metra. Izvode se hidrotehnički radovi na obezbeđivanju još povoljnijih uslova za plovidbu u smislu ostvarivanja, odnosno prokopavanja još većih i povoljnijih dubina", kaže za Javni servis načelnik odeljenja za poslove lučkih kapetanija Milan Nikolić.
Radovi se izvode i kod Futoga i na Savi kod Bariča, a zbog niskog vodostaja i nepoštovanja upozorenja, krajem jula, pomenuti brodovi su se nasukali.
Vodostaji ispod niskih plovidbenih nivoa - kako to utiče na ribolov?
Ministar saobraćaja u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović ukazao je na to da se naša zemlja, pre osam-devet meseci kada je "buknula" energetska kriza, maksimalno mobilisala jer je bilo jasno da će rečni saobraćaj biti ključan za snabdevanje energentima, uz napomenu da praktično jedini u Evropi nemamo većih problema.
Ministar je izrazio očekivanje da će radovi na sektoru Čortanovci biti završeni u narednih mesec dana, kod Futoga za sedam do deset dana, a na Savi kod Bariča za dve do tri nedelje.
Tagovi
Vodostaj Nivo Dunava Milan Nikolić Plovidbeni nivo Plovnost Nasukani brodovi Tomislav Momirović
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!