Pretraživanje tekstova
Muškarac star 45 godina, zadobio je teže povrede kada ga je na šetalištu kraj Dunava u Futogu napao roj pčela. Prema nezvaničnim saznanjima, muškarci su bili na šetalištu sa tri konja, od kojih je jedan uginuo od uboda pčela.
Muškarac star 45 godina, zadobio je teže povrede kada ga je na šetalištu kraj Dunava u Futogu napao roj pčela.
On je, nakon ukazane pomoći i dobijene terapije, pušten na kućno lečenje rekli su u Kliničkom centru Vojvodine.
Prema rečima portparola Hitne pomoći, Ivane Ramović, njihova ekipa izašla je na teren oko 10 sati pre podne.
"Na licu mesta pregledana su četiri pacijenta, od kojih je jedan prevezen u Urgentni centar na dalje lečenje i dijagnostiku", kaže doktor Ramović.
Prema nezvaničnim saznanjima, muškarci su bili na šetalištu sa tri konja, od kojih je jedan uginuo od uboda pčela. Kako navode pojedini svedoci, jedan od muškaraca izveo je konje na pašu kada su ga napale pčele, a ostali muškarci pritrčali su u pomoć i aparatima za gašenje požara oterali pčele od njega i konja, navodi 021.
Na lice mesta došla je i policija. Razjašnjavaju se sve okolnosti ovog događaja, kao i ko je vlasnik košnica.
Izvori
Tagovi
Roj pčela Napad pčela Ivana Ramović Uginuo konj
Autor
Više [+]
Ivana Živanić, dipl.ing-master poljoprivrede, rado istražuje aktuelnosti u poljoprivredi. Pristalica zdrave i bezbedne hrane.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!