Pretraživanje tekstova
Strani mediji izveštavaju da je početkom avgusta vrhovna vlast Severne Koreje naredila da se javno pogube dvojica visokih funkcionera te države i to protivvazdušnim raketama!
Strani mediji izveštavaju da je početkom avgusta vrhovna vlast Severne Koreje naredila da se javno pogube dvojica visokih funkcionera te države i to protivvazdušnim raketama, piše portal Fox News.
Jedan od njih, bivši ministar poljoprivrede Hvang Min je likvidiran jer se, prema pisanju medija, suprotstavio Kim Džong Unu i izazivao ga svojim predlozima, dok je bivši službenik tamošnjeg Ministarstva prosvete Ri Jon Džin pogubljen jer je zadremao na jednom od sastanaka. Zbog severnokorejskih državnih tajni, izveštaje o kaznama i državnim čistkama teško je potvrditi.
Kim Džong Unu ovo nije prvi slučaj javne likvidacije protivvazdušnim raketama. Naime, prošle godine bivši ministar odbrane Hion Jong Čol pogubljen je jer je takođe zaspao na sastanku, nakon čega je i odgovarao Kimu na optužbe.
Foto: Reuters
Tagovi
Severna Koreja Kim Džong Un Ministar poljoprivrede Likvidacija Svet
Autorka
Više [+]
Karolina je magistrirala agroekonomiju, sa iskustvom u poljoprivredi, a svoje znanje i savete deli sa čitaocima Agrokluba!
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!