Pretraživanje tekstova
Očekuje se intenziviranje saradnje u oblastima građevinarstva, poljoprivrede, farmaceutske industrije i turizma.
Međudržavni sporazum Srbije i Tunisa o podsticanju i zaštiti investicija trebalo bi da bude potpisan narednih meseci, zaključak je današnjeg razgovora ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Rasima Ljajića sa ambasadorom Tunisa u Srbiji Mohamedom Bugamrom.
Kako je saopšteno iz kabineta ministra Ljajića, dvojica zvaničnika danas su u Beogradu razgovarali o unapređenju ekonomsko-trgovinskih odnosa dve zemlje.
Ljajić i ambasador Bugamra saglasili su se da je u narednim mesecima potrebno potpisati međudržavni sporazum o podsticanju i zaštiti investicija, u cilju što boljeg razvoja privredne saradnje Srbije i Tunisa.
Kako je ocenjeno, takav dokument bi, uz postojeće međudržavne sporazume i postigiuti nivo dobrih političkih odnosa, značajno doprineo intenziviranju saradnje u oblastima građevinarstva, poljoprivrede, farmaceutske industrije i turizma, u kojima postoji veliki prostor za dalji napredak.
Ambasador Bugamra najavio je i da će Tunis učestvovati na predstojećem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu od 18. do 21. februara, kao i da će tom prilikom Srbiju posetiti tuniski ministar turizma.
Foto: sh.wikipedia.org
Izvori
Tagovi
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!