Pretraživanje tekstova
Biti predstavljen u 30 sekundi videa tokom Super Bowl-a velika je stvar. Kako su do toga došla porodična poljoprivredna gazdinstva u Ilinoisu?
Super Bowl, završnica takmičenja Nacionalne lige američkog fudbala igra se početkom svake godine, od davne 1967. i jedan je od najgledanijih sportskih događaja ne samo u SAD-u nego i na svetu.
Održana je u nedelju, 12. februara, a procenjuje se da je ovaj događaj pratilo više od 208 miliona gledalaca. U prvom su planu igra, igrači kao i popularni zabavljači poput Rijane ove godine. Ali, ono što je važan deo spektakla je i oglašavanje koje privlači veliku pažnju i ogroman doseg. Prema platformi Statista, oglašivači plaćaju u proseku sedam miliona američkih dolara za emitovanje reklame od 30 sekundi tokom prenosa. Dakle, 233.000 dolara po sekundi.
Zato je zanimljivo i hvale vredno da u reklamama istaknuto mesto ima i poljoprivreda.
Ove godine predstavljala ju je poljoprivredna porodica iz okruga Merser, Iinois. Čad Bel, njegova supruga Britani i deca Amelia i Čarli, pojavili su u reklami naziva "Korporacija" (engl. The Corporation) kako bi podigli svest o farmama u Ilinoisu.
Dakle, u toj američkoj saveznoj državi sprovedeno je istraživanje navika potrošača koje je pokazalo da ispitanici misle da je samo 47 odsto farmi u porodičnom vlasništvu, a da za ostalih 53 odsto smatraju da je reč o korporacijama. Ali, istina je mnogo drugačija. U Ilinoisu je čak 96 odsto farmi porodičnog karaktera. Iz ovog je istraživanja nastala i kampanja naziva "Mi smo 96 odsto" (engl. We Are 96%) koja je ukratko predstavljena i u videu na Super Bowl-u.
"Velika nam je čast što smo deo ove kampanje", rekao je Čad Bel, farmer šeste generacije koji, zajedno sa svojom porodicom, uzgaja svinje, kukuruz, soju i pšenicu. Kaže kako je srećan što može da pomogne u promovisanju malih farmera u Ilinoisu.
A kako je izgledala ova reklama, pogledajte u videu:
Tagovi
Američka poljoprivreda Super Bowl Reklama Corporation Porodična gazdinstva Cena reklame Američki fudbal
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Gudurički vrh koji se nalazi na Vršačkim planinama je svojstveno prirodno blago koje je nalazi u I kategoriji zaštite - međutim, izgleda da će i to vrlo brzo da se promeni! Protesti građana Vršca, lokalnih vlasti i NVO se izričito protive p... Više [+]
Gudurički vrh koji se nalazi na Vršačkim planinama je svojstveno prirodno blago koje je nalazi u I kategoriji zaštite - međutim, izgleda da će i to vrlo brzo da se promeni! Protesti građana Vršca, lokalnih vlasti i NVO se izričito protive potpunom uništenju Guduričkog vrha - naime, država je odlučila da je upravo tamo idealno mesto za izmeštanje Protivgradne stanice i radara "Samoš" nedaleko Padine u opštini Kovačica. Ova stanica čuva useve južnog Banata od grada već punih 25 godine i postoji razlog zbog čega se ona tamo nalazi! Meštani opštine Kovačica su u ponedeljak protestvovali ispred zgrade opštine zahtevajući da se hitno donese moratorijum na gradnju 148 vetrenjača visine 250m dok se ne sprovede detaljna studija o uticaju vetroparkova na useve i mikroklimu. Protivgradna stanica se "sklanja" na Gudurički vrh upravo zbog toga - kako bi se "očistio teren" i nesmetano počelo sa gradnjom najvećeg vetroparka u Srbiji... na prvoklasnom poljoprivrednom zemljištu.... Istraživanje je toku a priču sa terena donosimo na naš portal uskoro.