Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Porodična gazdinstva
  • 14.02.2023. 18:00

Super Bowl promoviše i poljoprivredu - ko je ove godine bio na reklami?

Biti predstavljen u 30 sekundi videa tokom Super Bowl-a velika je stvar. Kako su do toga došla porodična poljoprivredna gazdinstva u Ilinoisu?

Foto: YouTube/screenshot
  • 56
  • 4
  • 0

Super Bowl, završnica takmičenja Nacionalne lige američkog fudbala igra se početkom svake godine, od davne 1967. i jedan je od najgledanijih sportskih događaja ne samo u SAD-u nego i na svetu.

Održana je u nedelju, 12. februara, a procenjuje se da je ovaj događaj pratilo više od 208 miliona gledalaca. U prvom su planu igra, igrači kao i popularni zabavljači poput Rijane ove godine. Ali, ono što je važan deo spektakla je i oglašavanje koje privlači veliku pažnju i ogroman doseg. Prema platformi Statista, oglašivači plaćaju u proseku sedam miliona američkih dolara za emitovanje reklame od 30 sekundi tokom prenosa. Dakle, 233.000 dolara po sekundi.

30 sekundi o poljoprivredi

Zato je zanimljivo i hvale vredno da u reklamama istaknuto mesto ima i poljoprivreda. 

Ove godine predstavljala ju je poljoprivredna porodica iz okruga Merser, Iinois. Čad Bel, njegova supruga Britani i deca Amelia i Čarli, pojavili su u reklami naziva "Korporacija" (engl. The Corporation) kako bi podigli svest o farmama u Ilinoisu.

Oni su 96 odsto

Dakle, u toj američkoj saveznoj državi sprovedeno je istraživanje navika potrošača koje je pokazalo da ispitanici misle da je samo 47 odsto farmi u porodičnom vlasništvu, a da za ostalih 53 odsto smatraju da je reč o korporacijama. Ali, istina je mnogo drugačija. U Ilinoisu je čak 96 odsto farmi porodičnog karaktera. Iz ovog je istraživanja nastala i kampanja naziva "Mi smo 96 odsto" (engl. We Are 96%) koja je ukratko predstavljena i u videu na Super Bowl-u. 

"Velika nam je čast što smo deo ove kampanje", rekao je Čad Bel, farmer šeste generacije koji, zajedno sa svojom porodicom, uzgaja svinje, kukuruz, soju i pšenicu. Kaže kako je srećan što može da pomogne u promovisanju malih farmera u Ilinoisu. 

A kako je izgledala ova reklama, pogledajte u videu: 

 


Tagovi

Američka poljoprivreda Super Bowl Reklama Corporation Porodična gazdinstva Cena reklame Američki fudbal


Autorka

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi baštovanka s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Dan kod dede na farmi i igranje sa telićima. :)