• Marinirane pečurke
  • 21.01.2019. 12:00

Dšamp - brend sestara arhitekata

"U pitanju su marinirane pečurke u belom vinu, ulju i začinima bez konzervansa. Inače, to je porodični recept, koji smo mi godinama isprobavali dok nismo došli do idealne recepture proizvoda", kaže Marija Stević.

Foto: Julijana El Omari
  • 353
  • 74
  • 0

Porodično gazdinstvo Stević, iz sela Majilovac između Požarevca i Velikog Gradišta, već 37 godina bavi se proizvodnjom svežih pečuraka. Međutim, u martu prošle godine rešili su da svoju proizvodnju prošire. Tada su ćerke vlasnika gazdinstva, po vokaciji arhitekte, osmislile brend - Dšamp, pečurke u marinadi. Upravo dobro osmišljen dizajn i zanimljivo ime zaintrigiralo je mnoge potrošače, ali i medije. 

"Sam dizajn proizvoda radimo sestra i ja, pošto smo arhitekte. Ovo nam je drugi posao i želimo da same uložimo sav talenat i trud u ovaj porodičan biznis. Inspiracija za dizajn teglice Dšampa nastala je kao spoj tradicionalnog i savremenog. Otuda i jutana kapa na teglicama i tamno siva etiketa sa belim natpisom i imenom brenda. Silueta pečuke se nalazi ispod samog naziva i objašnjava da je Dšamp proizvod od pečuraka. Sam naziv je skraćenica od 'Delikates šampinjoni', kako smo prvenstveno i nazivali proizvod. Kako smo proširili ponudu i na marinirane bukovače, logično je bilo da nam naziv bude univerzalniji, pa smo dali proizvodu ime 'Dšamp marinirane pečurke'“, kaže Marija Stević.

Marinirane pečurke u belom vinu, ulju i začinim

Inovativan brend i novitet na tržištu svakako prvo privuče kupce, pa su među ljubiteljima Dšampa obožavaoci vina, novih ukusa, zdrave hrane među kojima su jednako i starije i mlađe generacije, ali i najmlađi. Ukus je ipak, ono što presuđuje kupovinu. Zato je porodica Stević godinama isprobavala razne recepte dok nije pronašla onaj pravi.

Marija
Dšamp je inovativan brend i novitet na tržištu 

"U pitanju su marinirane pečurke u belom vinu, ulju i začinima bez konzervansa. Inače, to je porodični recept, koji smo mi godinama isprobavali dok nismo došli do idealne recepture proizvoda. Trenutno imamo dva proizvoda, marinirane šampinjone i bukovače. Ne kombinujemo bukovače i šampinjone, jer bukovače po sebi imaju malo intenzivniji ukus, a šampinjoni dosta suptilniji", dodaje Marija.

Šampinjoni blagog ukusa, bukovače pikantnije

Zbog suptilnosti koje poseduju šampinjoni, Marija kaže da ih više vole oni koji preferiraju blaže ukuse, dok su bukovače izbor ljubitelja jačeg i pikantnijeg ukusa.

"Naše marinirane pečurke mogu se koristiti kao prilog gotovim jelima uz doručak, ručak ili večeru, uz razne vrste pasti, sve vrste grilovanog, kuvanog ili pečenog mesa, uz pečeni, kuvani ili prženi krompir, uz jaja, kao dodatak svežim sezonskim salatama, kao predjelo, pa i uz sve vrste sireva, mlečnih namaza, kajmaka. Generalno, pošto su već termički obrađene, nema potrebe da ponovo prolaze kroz taj proces. Mogu, eventualno, samo jako kratko da se zapeku ili proprže kada se pravi neki preliv za pastu i slično", objašnjava Marija.

Pitali smo, zašto u procesu proizvodnje ne koriste maslinovo ulje?

"Teglica prolazi kroz termičku obradu, pa je nemoguće koristiti neko hladno ceđeno ulje, zato što bi gubilo svojstva. Radimo i na tome da pronađemo neko ulje koje može da podnese visoke temperature. To su nam planovi za budućnost", odgovorila je sagovornica i dodala da je u planu da vernim pratiocima brenda Dšamp i ljubiteljima mariniranih pečuraka pored šampinjona i bukovača ponude i treću varijantu:
"Kada je u pitanju proizvodnja, planovi za budućnost su nam novi ukusi, na kojima trenutno i radimo. U pitanju je ljuta varijanta mariniranih pečuraka".

Dšamp
Pečurke su već termički obrađene

Nagrada za kvalitet sa sajma Etno hrane i pića

Svoje kupce traže, ne samo putem društevnih mreža, već i posećivanjem raznih sajmova, manifestacija i festivala. Na prošlogodišnjem sajmu Etno hrane i pića, dobili su nagradu za kvalitet, a danas njihovi proizvodi nalaze se na rafovima marketa većih gradova.

"Poslujemo sa do sada nekih 6,7 prodavnica u Beogradu, sa jednom u Novom Sadu, Rumi i u Smederevu. Ja se trudim da na različite načine promovišem Dšamp. Ovo podrazumeva izlaganja na gotovo svim gastro manifestacijama degustaciono - prodajnog karaktera, ali i izlaganjima koja se odnose na festivale vina, jer, vino je jedan od glavnih sastojaka našeg proizvoda. Trudimo se da u prodavnicama u kojima se naš brend može kupiti s vremena na vreme organizujemo prezentacije i degustacije. Još uvek ispitujemo tržište i imamo planove da se sve više širimo", zaključuje Marija.


Tagovi

Dšamp Šampinjoni Bukovače Ulje Marinirane pečurke Marija Stević


Autorka

Julijana El Omari

Julijana El Omari

Julijana El Omari je diplomirani novinar, a svoju specijalnost pronašla je u agro novinarstvu. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi