Pretraživanje tekstova
Pomaže joj i njena posestrima Regelind (83) koja je 40 godina provela kao misionarka u Južnoj Africi. Tu je i radnik Mladen Marjanović koji je pre 25 godina došao kao izbeglica iz Bosne i Hercegovine.
Valburga Engelhard rođena je 1949. godine, sa 13 godina došla je u internat, sa 17 završila školu, a sa 18 započela obučavanje za proizvodnju piva i slada. Nakon dve godine položila je ispit, a onda sedam godina radila u pivnici u Sarlandu.
Sa svojih 22 godine upisala se kao pridošlica u Red siromašnih sestara franjevki Svete porodice u Mallersdorfu i tu dobila ime Doris. Međutim, sa proizvodnjom piva nije prestala.
Nedeljno, ova nemačka franjevka proizvde 38 hektolitara piva i ponosna je na svoj posao, piše nedjelja.ba.
Ponedeljkom joj radni dan počinje već u 3.30 sati. Toga dana priprema se pivo čija gajba na tržištu košta 14 evra. Nedeljno proizvede oko 60 gajbi.
U junu 2014. dobila je odlikovnje i priznanje Donje Bavarske. U proizvodnji piva pomaže joj i njena posestrima Regelind (83) koja je 40 godina provela kao misionarka u Južnoj Africi. Tu je i radnik Mladen Marjanović koji je pre 25 godina došao kao izbeglica iz Bosne i Hercegovine.
Treba napomenuti da u čitavom samostanskom kompleksu, u Malersdorfu radi 260 delatnika. Sestra Doris jedina je redovnica u Nemačkoj, a i najverovatnije i u svetu, koja proizvodi pivo.
Kako izgleda njen dan, pogledajte u videu:
Tagovi
Samostansko pivo Doris Engelhard Proizvodnja Časna sestra
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!