Pretraživanje tekstova
Pored problema i dalje je ovo prva voćka kada su površine pod voćem u pitanju, koja ove godine kasni nekih deset dana sa zrenjem.
Ove godine rod šljiva smanjen je za 30 odsto a cena koja varira od 55 i 50 dinara je kako kažu proizvođači na ivici rentabilnosti, piše RTV. Već 30 godina se Mirko Perić bavi intenzivnim voćarstvom na 25 hektara u selu Masloševo kod Kragujevca. Pored problema i dalje je ovo prva voćka kada su površine pod voćem u pitanju, koja ove godine kasni nekih deset dana sa zrenjem.
"Nekad je to bilo prepušteno kad to rodi, to su bile stare autohtone sorte koje su rađale svake druge, treće godine. Mi sad tako radimo da imamo rezidbu, imamo zaštitu dobru tako da uglavnom to svake godine rodi i mislim da je to daleko veća količina od jedince površine nekad. Kao komercijalne sorte su jedino za sada po meni isplative čačanska lepotica i stenlej", rekao je za ovaj medij Perić.
Nepoznata otkupna cena šljive - gde i za koje novce je proizvođači prodaju?
Prema izveštaju STIPS-a, cene šljive na kvantaškim pijacama kretale su se od 60 dinara u Leskovcu do 70 dinara za kilogram u Novom Sadu.
Povezana biljna vrsta
Tagovi
Šljiva Površine Komercijalne sorte Autohtone sorte Mirko Perić Cene šljive
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!