Pretraživanje tekstova
Kanadski Nutrien očekuje da će se proizvodnja kalijumovih soli u 2022. povećati za gotovo 20 odsto u poređenju sa 2020. i činiti više od 70 odsto globalne proizvodnje.
Nutrien, kanadska kompanija za proizvodnju đubriva ove godine planira da poveća kapacitet proizvodnje kalijumovih soli (potaše) na oko 15 miliona tona, što je povećanje od gotovo milion tona u poređenju sa prognozama.
Kako na svojim stranicama pišu, ova je odluka odgovor na nesigurnost snabdevanja novim važnim đubrivom iz istočne Evrope, a očekuje se da će glavnina dodatnih količina biti proizvedena u drugoj polovini godine.
Očekuju da će se proizvodnja kalijumovih soli u 2022. povećati za gotovo 20 odsto u poređenju sa 2020. i činiti više od 70 odsto globalne proizvodnje u tom razdoblju.
Yara smanjuje proizvodnju đubriva u dve fabrike. Možemo li računati na SAD i Kanadu?
"Naše misli i saosećanje su sa onima koji su pogođeni krizom u Ukrajini i nadamo se brzoj deeskalaciji ovog sukoba. Njegov uticaj se oseti i izvan istočne Evrope jer bi prekid u snabdevanju ključnih poljoprivrednih proizvoda, đubriva i energije mogao da ima implikacije na globalnu sigurnost hrane", rekao je Ken Sajc, v. d. predsednika i izvršnog direktora Nutrien-a.
Ova kompanija najveći je proizvođač potaše i treći najveći proizvođač azotnih đubriva u svetu.
Tagovi
Đubriva Kalijumova so Potaša Nutrien Proizvodnja Kanada Ken Sajc
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!