Pretraživanje tekstova
Ova odluka može da dovede do još jednog smanjenja proizvodnje mineralnih đubriva i njihovog poskupljenja na EU i globalnim tržištima.
Norveški proizvođač mineralnih đubriva Yara International stopirao je svu nabavku od ruskih dobavljača povezanih sa subjektima i osobama koje su pod sankcijama Evropske unije uvedenih zbog ratnog sukoba Rusije i Ukrajine, objavili su u svom saopštenju.
Navode da će koristiti svoj globalni proizvodni sistem sa ciljem da osiguraju snabdevanje kupaca.
"Međutim, Yara ponavlja svoju zabrinutost za globalnu sigurnost hrane i poziva vladu na akciju za zaštitu lanaca snabdevanja hranom i smanjenje zavisnost od Rusije", poručili su.
Prošle nedelje saopštili kako smanjuju proizvodnju u fabrikama Ferrara u Italiji i Le Havre u Francuskoj čiji je zajednički godišnji kapacitet jedan milion tona amonijaka i 0,9 miliona tona uree što predstavlja 45 odsto kapaciteta evropske proizvodnje.
Informativno-analitička služba portala Fertilizer Daily veruje da iako Yara nije otkrila kompaniju od koje je prestala da kupuje, vrlo je verovatno da se radi o EuroChem-u koji proizvodi kalijum hlorid. Njegov vlasnik Andrej Meljničenko je sankcionisan od strane Evropske unije, zbog čega je dao i ostavku na mesto direktora Upravnog odbora.
Proizvodnja azota: Borealis prekinuo pregovore s ruskim EuroChem-om, pale i ostavke
"Ova odluka Yare u odnosu na ruske kompanije može da dovede do još jednog smanjenja proizvodnje mineralnih đubriva i njihovog poskupljenja na EU i globalnim tržištima", komentarišu analitičari.
Tagovi
Proizvodnja đubriva Yara Obustava nabavke Nestašica Cena Veštačko đubrivo
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!