Pretraživanje tekstova
Rok za prijavu na Konkurs je 15.09.2018. godine. Potražite dokumentaciju ispod teksta!
Konkurs za dodelu sredstava za podizanje novih ribnjaka i rekonstrukciju postojećih na teritoriji AP Vojvodine za 2018. godinu namenjen za površine ne manje od 1 ha i ne veće od 50 ha. Pod objektima, u smislu ovog konkursa, podrazumevaju se: rastilišta, mladičnjaci, tovilišta, zimovnici, izlovni i obodni kanali.
Ukupan iznos koji se dodeljuje po ovom konkursu je 20.000.000,00 dinara. Maksimalna podrška iznosi do 50 % od ukupne vrednosti zemljanih radova na ribnjačkim objektima, a najviše do 5.000.000,00 dinara ukupne projektovane vrednosti zemljanih radova, bez PDV-a po korisniku, a ostalih 50 % obezbeđuje korisnik sredstava.
Pravo na podsticaje ostvaruju pravna lica koja su upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava i nalaze se u aktivnom statusu, i to privredno društvo i zemljoradnička zadruga.
Konkurs je otvoren do utroška novca, a zaključno sa 15.09.2018. godine. Tekst konkursa, Pravilnik i prijavu potražite ispod teksta! Dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona: 021/4881-851 od 10 do 14 sati.
Dokumenti
Izvori
Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo
Tagovi
Autorka
Više [+]
Urednik portala, diplomirani novinar i ljubitelj prirode. Omiljena izreka: Ko sme taj može, ko ne zna za strah, taj ide napred.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!