• Joskin
  • 23.11.2018. 10:30

50 godina porodične kompanije Joskin - spremni za izazove koje budućnost nosi

Iako su u fokusu njihove proizvodnje cisterne i rasturači stajnjaka, popularizovali su i ostale svoje proizvode. Svesni važnosti dostupnosti informacija, a posebno cene proizvoda, u Joskinu se posebno trude da svojim klijentima obezbede brzu povratnu informaciju pa su kreirali mobilnu aplikaciju Joskin.

Foto: Joskin
  • 115
  • 17
  • 0

Kompanija Joskin je belgijski proizvođač cisterni, rasturača stajnjaka i prikolica, a ove godine obeležava 50 godina postojanja. Kompaniju je osnovao Victor Joskin, a danas ona predstavlja svetski brend. Njihovi proizvodi su najzastupljeniji na evropskom tržištu, ali redovno su prisutni na pet kontinenata, odnosno u više od 80 zemalja sveta

Iako su u fokusu njihove proizvodnje cisterne i rasturači stajnjaka, poznati su i ostali njihovi proizvodi, odnosno modeli laganih poljoprivrednih mašina - prikolice za silažu, mašine za bušenje, kiper prikolice, prikolice za slamu i niske utovarivače, prikolice za stoku i mnoge druge. 

Mobilna aplikacija Joskin

Svesni važnosti dostupnosti informacija, a posebno cene proizvoda, u Joskinu se posebno trude da svojim klijentima osiguraju brzu povratnu informaciju. Kreirali su Joskin mobilnu aplikaciju koja sadrži sve potrebne podatke o proizvodima i to u tekstualnom i vizuelnom obliku, odnosno fotografiju, animaciju i video zapis, a može se preuzeti na PlayStore-u za mobilne telefone sa android operativnim sistemom. 

Delić atmosfere sa proslave jubileja pogledajte u galeriji fotografija ispod teksta 

Na proslavi obeležavanja 50 godina predstavili su i novu tehničku IT platformu "MyJoskin" koja će posebno pomoći distributerima njihovih proizvoda. 

Porodična kompanija sa više od 800 zaposlenih

Zanimljivost Joskina je ta da je i nakon 50 godina postojanja ovo još uvek porodična kompanija, uprkos tome što zapošljavaju više od 800 ljudi.  

"Moji roditelji su na ovom brodu već 50 godina, sestra i ja više od 20 godina. Poznajemo i vladamo svim alatima kompanije. Cilj naših roditelja u bliskoj budućnosti je usporavanje tempa čime žele da zaštite svoju "bebu", svoju kompaniju. Međutim, to nije slučaj kod sestre i mene. Spremni smo da preuzmemo izazove koje nam budućnost nosi, ali i dalje da ostanemo kao samostalna porodična kompanija", izjavio je Didier Joskin naglasivši da trenutno najviše razmišljaju o tome kako ispravno da pozicioniraju proizvode, sliku o kompaniji, strukturu prodaje i produkciju. 

"Izazovi na nivou proizvodnje pomalo su protivrečni: s jedne strane, serija mora biti povećana kako bi se smanjili troškovi i omogućilo bolje upravljanje, a s druge strane, ključna reč je fleksibilnost kako bi se zadovoljili zahtevi kupaca i kako bismo ostvarili širok raspon proizvoda. Industrija 4.0 sa svojom kohortom robota, veštačkom inteligencijom, internetom i ostalim kanalima komunikacije, vektor je budućnosti naše organizacije proizvodnje", ističe Didier Joskin i zaključuje da je ova kompanija stručnjak u proizvodima za prevoz u poljoprivredi


Foto prilog


Tagovi

Joskin 50 godina Victor Joskin Didier Joskin Poljoprivredna mehanizacija


Autorka

Maja Celing Celić

Maja je hobi baštovanka s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi