Pretraživanje tekstova
I dalje ćemo biti vodeća podrška proizvođačima hrane i žiteljima ruralnih prostora kao i oslonac za razvoj i uspešnost onih koji svoju budućnost žele da grade u poljoprivredi.
Napravili smo kratki rezime našeg rada u prošloj godini i zaključili da ste nas čitali, pitali i cenili više nego ikada pre. Tako smo u 2020. godini zabeležili rast poseta, dometa i uticaja Agrokluba od čak 40 odsto u odnosu na godinu ranije. Nevolje s COVID-19 pandemijom u fokus javnosti su dodatno postavile pitanja proizvodnje hrane i mogućnosti domaćeg agrara.
Mi smo ušli u 13. godinu rada, ali nismo neozbiljni tinejdžeri! Radili smo odgovorno, mnogo i najbolje što znamo, tražeći odgovore na brojna pitanja. I nadalje ćemo nastojati da budemo vodeća podrška proizvođačima hrane i ruralnom prostoru u regiji kao i oslonac za razvoj i uspešnost svih onih koji svoju budućnost žele da grade u poljoprivredi.
U tom smislu u 2021. godini bićemo još kvalitetniji, korisniji i zanimljiviji našim čitaocima, a i opravdaćemo poverenje sve većeg broja naših klijenata.
Stranice Agrokluba u 2020. godini učitane su gotovo 30 miliona puta, a u istom smo razdoblju ostvarili i rekordnih 20 miliona poseta. Dnevno u proseku naši sadržaji ostvare 55.000 poseta! Aktivni smo i na društvenim mrežama, pa nas danas, u čitavoj regiji, prati više od 200.000 poljoprivrednika.
U vremenima nenadanih i brzih promena kao i novih zahteva u proizvodnji hrane, savremeni poljoprivrednik mora da donese brojne odluke koje će obeležiti njegovu budućnost. Ključ uspešnosti je informacija i zato Agroklub svakodnevno traži, oblikuje i objavljuje brojne novosti pa kroz različite servise pruža 24-satnu podršku poljoprivrednicima u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, obezbeđujući tematsku i geografsku pokrivenost.
Naš tim od 15 zaposlenih - agronoma, ekonomista, IT i medijskih stručnjaka, uz podršku 70 novinara, kolumnista i fotografa, spoljnih saradnika prikuplja i obrađuje informacije pa ih besplatno stavlja na raspolaganje proizvođačima hrane u regiji koristeći savremene medijske formate i platforme. Portali na tri tržišta, mobilna aplikacija, baze podataka i poljoprivredni oglasnik. Tu je i naš Agroletter - nedeljni presek najvažnijih aktuelnosti koji šaljemo na e-mailove 20.000 pretplatnika. Imamo i svoju društvenu mrežu - KLUB, s ambicijom da postane platforma za interaktivnu razmenu znanja.
Tu smo za Vas u 2021. kao i u godinama koje su pred nama. Možemo najaviti puno aktuelnosti i dobrih vesti, ali i neke nove medijske formate.
Hvala vam na poverenju! Budite i dalje s nama.
Vaš Agroklub, (R)Evolucija poljoprivrede
Tagovi
Agroklub 2020 Rast Čitaoci KLUB
Autorka
Više [+]
Magistar politikologije sa značajnim iskustvom u medijima i komunikacijskom menadžmentu institucija državne i javne uprave u vezi sa poljoprivredom, ribarstvom i ruralnim razvojem.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Za vreme novogodišnjih praznika retki su domovi u kojima se ne kiti jelka. Svake godine se apeluje na građane da, ukoliko žele prirodnu, kupe jelku sa busenom. Pre svega, na taj način se utiče na smanjenje seče četinara u šumama, time podrž... Pročitaj celu belešku »
Za vreme novogodišnjih praznika retki su domovi u kojima se ne kiti jelka. Svake godine se apeluje na građane da, ukoliko žele prirodnu, kupe jelku sa busenom. Pre svega, na taj način se utiče na smanjenje seče četinara u šumama, time podržavamo prodaju lokalnih rasadnika i nakon praznika jelku sa busenom možemo posaditi u prirodi. Ovo je posebno značajno za porodice sa decom, jer tako roditelji utiču na njihovu ekološku svest i očuvanje životne sredine.
Foto: https://www.kucastil.rs/enterijer/novogodisnja-dekoracija-za-male-prostore