Ljubitelji rakije čašicu omiljenog pića mogu da ponesu u džepu, zahvaljujući nesvakidašnjem proizvodu.
Rakija je jedan od najpoznatijih tradicionalnih srpskih proizvoda, koja ima posebnu simboliku u našem narodu. Pije se na najvažnijim životnim događajima kao što je rođenje deteta, venčanje, ali i sahrana. Piju je stari i mladi. A od skoro je u prodaji rakija u kesici, tako da ljubitelji ovog alkoholnog pića, u svakom trenutku mogu imati "čašicu" pri ruci.
Željko Miličević, čija je i ideja da na ovaj način pakuje rakiju, kaže da je na našem tržištu ideja inovativna, ali da je ovo apsolutni hit u Nemačkoj i Hrvatskoj: "Rakija je naš najjači brend. U ponudi imamo šest vrsta rakije: od šljive, dunje, kajsije, travaricu, viljamovku i medovaču. Rakiju, koja je vrhunskog kvaliteta, kupujemo od registrovanog proizvođača i pakujemo u kesicu od 0,03 l, što odgovara jednoj čašici rakije".
Rakija upakovana na ovaj način namenjena je svim ljubiteljima rakije, ali se ipak prilikom izbora asortimana vodilo računa da se ispoštuju oba pola. Ženskom polu interesantne su medovača i travarica.
"Prva rakija predstavlja kombinaciju rakije od višnje i meda, kada se rashladi, ima odličan ukus. Rakija izgleda jako lepo u modernoj ambalaži. Ostali ukusi su interesantniji osobama muškog pola. Ovako upakovana rakija, zbog svog specifičnog pakovanja, veoma je interesantan poklon", predlaže Miličević.
Sagovornik posebno ističe kvalitet i dizajn pakovanja. Objašnjava da se alkohol pakuje u tripleks ambalaži, koja se satoji od tri sloja: polietilena, aluminijuma i propilena. Naglašava da je ovakva ambalaža izuzetno kvalitetna i da čuva proizvod. Na kvalitetnom pakovanju je i posebno osmišljen izgled kesice za svaku vrstu rakije. Na naše pitanje kakve reakcije očekuje na tržištu, Željko kaže da su dosadašnji komentari pozitivni i da nema razloga da proizvod ne dobije "prođu" na tržištu.
Ovaj proizvod dostupan je u nekoliko prodavnica u Beogradu, a naš sagovornik kaže da je u planu da bude dostupno svuda: na trafikama, pumpama, malim i velikim prodavnicama. Svoj proizvod želi da što više promoviše, zato što smatra da poseduje ono najvažnije: kvalitet, dizajn, ali i pristupačnu cenu. S obzirom na to da ima dugogodišnje iskustvo u prodaji, za ovaj prozvod ima veoma pozitivan osećaj.
U ovom poslu Željko je partner sa Stojanom Stankovićem. Kako kaže, celokupna ideja odnosi se na to da je došlo vreme da i mi Srbi upakujemo proizvod, učinimo ga interesantnim, da ne nudimo samo sirovinu. A prema njegovim rečima, uglavnom je tako: "Izvozimo samo sirove proizvode, bez prerade i pakovanja. Tako da je došao red da i mi naučimo da se bavimo marketingom, pa je u budućem periodu u planu da se ovaj proizvod ponudi i u inostranstvu".
Tagovi
Autorka