Pretraživanje tekstova
To nas ne obeshrabruje, jer je poslovna poseta bila na nivou. Desio se biznis, rekao je direktor Sajma Slobodan Cvetković.
Novosadski sajam je ove godine obeležio 100 godina postojana, i organizovao 90. Međunarodni sajam poljoprivrede. Prema rečima direktora Sajma Slobodana Cvetkovića, ove godine je bila manja poseta - 125.000 prodatih ulaznica.
"Imali smo ove godine problema, u smislu ozbiljnih padavina dva dana pred otvaranje Sajma, imali smo i štrajk poljoprivrednika. Deo tih aktivnosti se desilo i ispred naše kuće, ali i ona dešavanja u Beogradu su delom uticala na to, da je manja poseta nego što smo očekivali. U pitanju je osam odsto manje", objasnio je Cvetković i dodao da ih to ne obeshrabruje, jer je poslovna poseta bila na nivou.
"Desio se biznis", rekao je.
Ove jubilarne godine, organizovana je humanitarna akcija "Human i sladak" gde je firma Stamevski donirala tortu od 70 metara, te je svakog dana nudila po 10 metara posetiocima koji bi platili koliko su u mogućnosti za parče.
"Podatak je da se na taj način skupilo 864.000 dinara, što je impozantna cifra", ocenio je Cvetković.
Ove godine se 1.100 izlagača iz 26 zemalja predstavilo posetiocima u trajanju od 20. do 26. maja. Ovogodišnja zemlja partner je bila Italija, a generalni sponzor Globos osiguranje.
Tagovi
Novosadski sajam Slobodan Cvetković Posećenost Prodate ulaznice Humanitarna akcija
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Partner
Novi Sad,
Srbija
e-mail: info@sajam.net
web: http://www.sajam.net
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!