To nas ne obeshrabruje, jer je poslovna poseta bila na nivou. Desio se biznis, rekao je direktor Sajma Slobodan Cvetković.
Novosadski sajam je ove godine obeležio 100 godina postojana, i organizovao 90. Međunarodni sajam poljoprivrede. Prema rečima direktora Sajma Slobodana Cvetkovića, ove godine je bila manja poseta - 125.000 prodatih ulaznica.
"Imali smo ove godine problema, u smislu ozbiljnih padavina dva dana pred otvaranje Sajma, imali smo i štrajk poljoprivrednika. Deo tih aktivnosti se desilo i ispred naše kuće, ali i ona dešavanja u Beogradu su delom uticala na to, da je manja poseta nego što smo očekivali. U pitanju je osam odsto manje", objasnio je Cvetković i dodao da ih to ne obeshrabruje, jer je poslovna poseta bila na nivou.
"Desio se biznis", rekao je.
Ove jubilarne godine, organizovana je humanitarna akcija "Human i sladak" gde je firma Stamevski donirala tortu od 70 metara, te je svakog dana nudila po 10 metara posetiocima koji bi platili koliko su u mogućnosti za parče.
"Podatak je da se na taj način skupilo 864.000 dinara, što je impozantna cifra", ocenio je Cvetković.
Ove godine se 1.100 izlagača iz 26 zemalja predstavilo posetiocima u trajanju od 20. do 26. maja. Ovogodišnja zemlja partner je bila Italija, a generalni sponzor Globos osiguranje.
Tagovi
Autorka
Partner
Novi Sad,
Srbija
e-mail: info@sajam.net
web: http://www.sajam.net