Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Organska proizvodnja
  • 20.11.2019. 10:00

Vlahović: Za dobar plasman organskih proizvoda neophodan i dobar marketing

Osim same proizvodnje, za dobar plasman neophodan je i dobar marketing, poručio je rukovodilac projekta Branislav Vlahović, na seminaru "Tržište organske hrane u Vojvodini - mogućnost razvoja", održanom na novosadskom Poljoprivrednom fakultetu.

Foto: Depositphotos/valphoto
  • 131
  • 4
  • 0

Koliki je značaj organske proizvodnje u Srbiji i Vojvodini i koliko je takav način proizvodnje isplativ i u pogledu prirodnih potencijala, ali i marketinga, bile su neke od ključnih tema seminara "Tržište organske hrane u Vojvodini - mogućnost razvoja".

Marketing veoma važan za dobar plasman

Osim same proizvodnje, za dobar plasman neophodan je i dobar marketing, poručio je rukovodilac projekta Branislav Vlahović. Ocenio je da domaći proizvođači organske hrane imaju adekvatno znanje što se tiče same proizvodnje, ali da bi trebalo da poboljšaju promociju proizvoda i marketing.

"Organski proizvođači treba da dobiju više informacija iz oblasti marketinga kako bi zadovoljili i zahteve u pogledu dizajna i kvaliteta ambalaže, promocije i načina distribucije svojih proizvoda," dodao je Vlahović.

On je podsetio da se organska proizvodnja veoma razvija u svetu, a da bi na našem području trebalo povećati tu proizvodnju uz vođenje računa da ti proizvodi budu brendirani, kao i da proizvođači moraju da uvide šta je to što potrošači žele i koje su njihove potrebe i da, u skladu sa tim, pronađu najbolje kanale za distribuciju.

Radojević: Povećan iznos sredstava za subvencionisanje sertifikacije organske proizvodnje

Vuk Radojević naglasio je da su mala i srednja poljoprivredna gazdinstva prioritet Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, te da je zbog toga ovaj sekretarijat odlučio da i finansijski pomogne proizvođačima organske hrane.

"Tokom 2018. godine potpisano je 26 ugovora za sertifikaciju i 15 ugovora za nabavku priključne mehanizacije. Podigli smo nivo subvencija 80 odsto za sertifikaciju, a za nabavku specijalizovane mehanizacije 70 odsto od ukupne vrednosti.  Ove godine smo takođe izdvojili znatna sredstva za te namene," rekao je Radojević.

Kako je dodao, u toku je pregledanje prijava koje su stigle za ovu godinu, te se, najavljuje, uskoro i očekuje potpisivanje ovogodišnjih ugovora. Prema njegovim rečima, za tu pomoć prijavilo se 49 poljoprivrednih proizvođača.

"Uveren sam da dodatna finansijska sredstva predstavljaju pravi model podrške proizvođačima organske hrane. Sekretarijat podržava i održavanje edukativnih seminara, obrazovanje poljoprivrednika i širenje informacija o neophodnosti dodatnih ulaganja u organsku proizvodnju," napomenuo je Radojević.

Seminar "Tržište organske hrane u Vojvodini – mogućnost razvoja" organizovali su Poljoprivredni fakultet u Novom Sadu i Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, piše Dnevnik.


Izvori

Dnevnik.rs


Tagovi

Organska proizvodnja Marketing Finansije Vuk Radojević Branislav Vlahović


Autorka

Andrijana Glišić

Više [+]

Strast prema saznavanju odvela ju je u novinarstvo, ljubav prema novim tehnologijama u digitalne medije, a u agrarne nauke ušla je sasvim spontano. Smatra da je poljoprivreda u korenima svakog čoveka na planeti.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Cvetna pijaca održava se danas (5.4.) i sutra (6.4.) na platou ispred "Spens"-a u Novom Sadu. Svakog idućeg petka i subote tokom aprila ovde ćete moći da pronađete cveće, sadnice, med, opremu za hortikulturu.