Pretraživanje tekstova
Sumnja se da je R.S., tokom 2020. i 2021. godine, iz magacina firme u kojoj je radio otuđio i na crnom tržištu prodao 38.005 litara jestivog ulja u iznosu od preko 4,5 miliona dinara.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Odeljenja za borbu protiv korupcije UKP, po nalogu Posebnog odeljenja za suzbijanje korupcije Višeg javnog tužilaštva u Kraljevu, uhapsili su R.S. (50), bivšeg zaposlenog u PD "Don Don" Beograd, ogranak u Kragujevcu, zbog sumnje da je učinio proneveru.
Sumnja se da je on, tokom 2020. i 2021. godine, iz magacina firme u kojoj je radio otuđio i na crnom tržištu prodao 38.005 litara jestivog ulja u iznosu od preko 4,5 miliona dinara.
Kako dalje piše zrenjaninski.com kompanija "Don Don" posluje u Srbiji od 2008. godine i od tada je proširila svoje poslovanje na ceo region. Raspolaže proizvodnim pogonima širom Srbije - u Pančevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Pudarcima, Jakovu, Leskovcu, Kraljevu, Kragujevcu, Paraćinu, Velikoj Plani, Nišu i Zaječaru.
Za skladištenje žita i mlevenje pšenice koristi dva mlina - u Feketiću i Zrenjaninu.
Tagovi
Pronevera Hapšenje MUP Kompanija Don Don Jestivo ulje Crno tržište
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!