Pretraživanje tekstova
Podsetimo, poslednji slučaj ptičjeg gripa zabeležen na teritoriji naše zemlje bio je u opštini Kanjiža gde je na ribnjak na Velebitu uginulo oko 600 ždralova.
Kina je ukinula upozorenje o opasnosti od ptičijeg gripa u Srbiji, saopštila je u utorak Generalna uprava carina. Zahtevi za inspekciju i karantin za srpsku živinu i njene proizvode koji se izvoze u Kinu biće formulisani posebno, dodaje se u saopštenju, koje prenosi Rojters.
Vlada Srbije je početkom aprila usvojila zaključak o sprečavanju i kontroli avijarne influence (ptičji grip) što je, kako se navodi, najvažniji preduslov za izvoz pilećeg mesa iz Srbije na kinesko tržište, piše Blic.
"Usvajanje ovih zaključaka predstavlja još jedan preduslov da na dan stupanja na snagu Sporazuma o slobodnoj trgovini sa NR Kinom, Srbija ima što veći broj poljoprivredno-prehrambenih proizvoda koji mogu bez carine da se izvoze na kinesko tržište", navodi se u objavi na zvaničnom Instagram nalogu Ministarstva poljoprivrede.
Nova, veoma zarazna varijanta ptičjeg gripa: Najugroženiji ždralovi
Podsetimo, poslednji slučaj ptičjeg gripa zabeležen na teritoriji naše zemlje bio je u opštini Kanjiža gde je na ribnjak na Velebitu uginulo oko 600 ždralova.
Tagovi
Ukinuto upozorenje Kina Ptičji grip Izvoz piletine za Kinu Izvoz u Kinu Inspekcija i karantin
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!