Pretraživanje tekstova
U pogonima Niške pivare danas je, posle četvorogodišnje pauze ponovo počela proizvodnja piva.
U pogonima Niške pivare danas je, posle četvorogodišnje pauze ponovo počela proizvodnja piva.
Direktor preduzeća Nikola Karanovića kaž da su "prve količine piva skuvane" tokm prepodneva dodavši da zbog tehnologija proizvodnje pivo mora da "odleži" da bi moglo da se konzumira.
"Za 16 do 20 dana dobićemo gotov proizvod. Biće to svetlo pasterizovo pivo i prodavaće se pod nazivom Niško pivo", rekao je Karanović i dodao da je u pogonima Niške pivare trenutno uposleno sedamdesetak radnika, ali da će sa povećanjem proizvodnje, biti uvećan i broj zaposlenih.
Nišku pivaru podigao je još 1884. godine industrijalac Jovan Apel i ona je jedno od najstarijih industrijskih preduzeća u Nišu. Pivara je osamdesetih godina prošlog veka zapošljava 350 radnika i proizvodila 46 miliona boca piva i sokova. Prodaja ove firme niškom biznismenu Jovici Stefanoviću Niniju završila se stečajem i obustavom proizvodnje.
Posle osam neuspelih licitacija, pivaru je u avgustu prošle godine kupila bugarska firma "Kapitalni projekti" za 1.084.000 evra iz koje su potom najavljena ulaganja od pet miliona evra i upošljavanje 130 radnika do kraja 2016.
Foto:bihstockphotos.com;pictore
Izvori
Tagovi
Proizvodnja piva Niška pivara Jovan Apel Jovica Stefanović Nini Niš Nikola Karanović Pogoni pivare
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!