Tri glavne teme biće obogaćene brojnim novitetima, a uvode se i nove nagrade.
Najvažnija manifestacija u sektoru industrije svežih proizvoda i mesto okupljanja globalne industrije voća i povrća, 31. izdanje sajma Fruit Logistica, održaće se u Berlinu, Nemačkoj, od 7. do 9. februara 2024. godine.
I ove godine će okupiti proizvođače, trgovce, uzgajivače svežih proizvoda, uvoznike, izvoznike, udruženja uzgajivača, semenarske kompanije i marketinške organizacije. Događaj privlači ključne igrače i pruža platformu za povezivanje sa potencijalnim partnerima i kupcima, poručuju organizatori.
Prošle godine je učestvovalo 2.610 izlagača iz 92 zemlje, a koji su bili smešteni u 27 hala na ukupno 128.600 m². Sajam je obišlo 63.470 posetilaca iz 140 zemalja. Za 2024. svoje učešće je do sada potvrdilo preko 600 profesionalnih izlagača i veliki broj stručnih posetilaca.
Tri su glavne teme: sveži proizvodi, mašine i tehnologija te logistika. Prva uz sveže voće i povrće uključuje i seme, cveće te sertifikovane organske proizvode. U okviru drugog sektora ključne teme su pametna poljoprivreda i staklenici. Pored klasičnih logističkih područja, kao što su skladištenje i transport zračnim, morskim ili kopnenim putem, sve važniji postaju automatizacija, digitalizacija i veštačka inteligencija.
Po osamnaesti put biće dodeljena nagrada Fruit Logistica Innovation Award FLIA koja je postala najvažnije priznanje za celokupnu međunarodnu industriju voća i povrća i to u čitavom lancu snabdevanja, od proizvodnje do prodajnog mesta.
Inovacije se mogu odnositi na tehnologiju, proizvode ili usluge. Među kandidatima za ovogodišnju nagradu svoje mesto su našli i savršeno zreo, oguljen avokado sa rokom trajanja od mesec dana; hibrid između krastavca i tikve; zaokret u uzgoju lubenice te prirodno slatki, ružičasto-crveni luk.
Prvi put će biti predstavljena i FLIA Technology Trade Visitor Tours kao priznanje za inovacije u oblasti mašina i tehnologije. Dobitnika ove nagrade biraju isključivo posetioci.
Prodaja ulaznica i vaučera biće moguća samo onlajn putem, a na licu mesta neće biti prodaje. To znači da su svi učesnici sajma unapred registrovani i ovlašćeni za pristup.
Cena karte za sva tri dana je 85 evra, a za jedan dan 45 evra. Ulaznica sa zabavu dobrodošlice je 50 evra i to nije ulaznica za sajam.
I ove godine biće dostupna onlajn platforma za koju se potrebno registrovati.
Tagovi
Autorka