Interesantno što imamo u ponudi je i belo kuhano vino, koje još na ovim prostorima nije zaživelo, ali je jako popularno u Sloveniji i Austriji na skijalištima gde čak više piju belo nego crveno, kaže brend menadžer vinarije Čoka Radan Doroški.
Nedavno završeni 17. Internacionalni festival vina i gastronomije "Sarajevo wine fest 2024", okupio je vinare iz celog regiona, ali i izlagače iz Slovenije, Mađarske Italije, ali i iz naše zemlje. Točilo se vino, isprobavali razni sirevi, masline, domaće delicije, čokolade, pa dobar štimung nije izostao.
Vinarija Čoka po proizvodnji nalazi se među prve tri vinarije u Srbiji, a vlasnici su i vinarije u Severnoj Makedoniji. Proizvedu pet do šest miliona litara godišnje. I u Bosni i Hercegovini, gde su izložili svoje proizvode, drže lidersku poziciju. Ždrepčeva krv je i dalje najprodavanije vino u BiH.
"U Bosnu smo plasirali novitet, koji smo izbacili početkom godine, a to je kuvano vino crno i belo, kompletno je začinjeno i spremno za konzumaciju, samo se zagrije. Interesantno što imamo u ponudi je i belo kuvano vino, koje još na ovim prostorima nije zaživelo, ali je jako popularno u Sloveniji i Austriji na skijalištima gde čak više piju belo nego crveno", kaže nam brend menadžer vinarije Čoka Radan Doroški.
Prisutni su, dodaje u u celom svetu, na svim kontinentima. Od lani su ovde krenuli i sa paletom vina popularnog naziva Muštuluk.
"Inspiracija je - dobra vest, pogotovo što je ovde u BiH, ali i u Srbiji odomaćen taj izraz i asocijacija na radost", pojašnjava nam Doroški.
Foto prilog
Tagovi
Autorka