Na PLMA sajmu, u organizaciji Privredne komore Srbije, izlaže i deset kompanija iz prehrambenog sektora u Srbiji. Ove je godine Sajam okupio 4.000 izlagača iz 50 zemalja.
U Amsterdamu je jučer 19.05.2015. godine otvoren PLMA, sajam robnih marki na kojem, u organizaciji Privredne komore Srbije izlaže i deset kompanija iz prehrambenog sektora u Srbiji, a sajam je otvoren još danas, 20.05.2015. PKS na ovaj način nastoji doprineti promovisanju ukupnih proizvodnih i izvoznih potencijala Srbije.
PLMA je međunarodna sajamska manifestacija robnih marki (private label - PL), koja već 30 godina okuplja najveće trgovinske lance i proizvođače (PL) pružajući im punu podršku u pronalaženju zajedničkog interesa, plasmanu novih proizvoda, ostvarivanju poslovnih kontakata i otkrivanju novih ideja, koje će omogućiti uspeh njihovim (PL) programima.
Ovogodišnji sajam okupio je oko 4.000 izlagača iz 50 zemalja sveta, a proizvodni program predstavljaju proizvođači svežeg, zamrznutog, sušenog i prerađenog voća i povrća, mesnih prerađevina, mlečnih i konditorskih proizvoda, peciva, dodataka jelima, alkoholnih i bezalkoholnih pića.
Na štandu Privredne komore Srbije predstavljeno je 10 kompanija:
Izlagače iz Srbije posetio je ambasador Srbije u Holandiji Petar Vico te podržao napore kompanija da proizvode plasiraju na zahtevno tržište EU, a posetio ih je i Jenk de Jong, predstavnik Trgovinsko-industrijske komore Holandije, koji je izrazio zadovoljstvo zbog aktivnosti partnerske institucije, kao i mogućnosti da se upoznaju sa ponudom i promocijom proizvodnih kapaciteta srpskih kompanija.
Izlagači očekuju promociju proizvoda i povećanje izvoza, pre svega u Evropsku uniju, kontakte sa dobavljačima i predstavnicima velikih maloprodajnih trgovinskih lanaca, dogovore o saradnji i ulasku srpskih proizvođača i proizvoda u prodajni segment pod robnim markama. Istovremeno, imaju se prilike upoznati sa novim proizvodima i tehnologijama, pronaći nove poslovne prilike, upoznati nove dobavljače za evropsko tržište i druga inostrana tržišta te sagledati svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.
Tagovi