Pretraživanje tekstova
"Ovo je bio treći lov ove vrste, koji smo organizovali u od početka sezone, ujedno i najuspešniji", rekao je Branislav Arađanski, predsednik LO Gornji Tamiš.
U banatskom selu Boka, u opštini Sečanj, upriličen je grupni lov na divlje svinje i to vrlo uspešan, s obzirom na to da je odstreljeno sedam jedinki - po tri vepra i nazimeta i jedna krmača. Ovaj komercijalni lov organizovalo je lovačko udruženje Gornji Tamiš sa sedištem u Boki, a u njemu je učestvovalo 65 lovaca.
"Ovo je bio treći lov ove vrste, koji smo organizovali u od početka sezone, ujedno i najuspešniji, s obzirom na to da su u prethodna dva lova odstreljena po četiri grla", rekao je predsednik Udruženja, Branislav Arađanski i dodao: "Bilo je još divljih svinja za odstrel, ali smo prekinuli lov, jer vodimo računa o brojnom stanju divljači".
Ovo srednjebanatsko Udruženje gazduje lovištem površine 31.000 hektara i trenutno ima 294 lovaca. U atarima sela Boka, Jarkovac, Neuzina, Konak, Šurjan i Banatska Dubica, ima mnogo pašnjaka, utrina i neobradivih površina, to je ujedno i ruralan kraj, idealan za boravak i opstanak divlje faune. Zato nije slučajno da na teritoriji ovog Udruženja ima i preko 100 grla jelenske divljači, koja tu obitava decenijama, nakon što su se krajem sedamdesetih godina prošlog veka prva grla spustila sa Karpata u srednji Banat.
Tekst i foto: Dušan Knežić
Tagovi
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!