Svet hoće domaće

USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu organizuje još jednu u nizu online panel diskusiju u okviru inicijative "Svet hoće domaće" sutra, 21. maja, u 12h. Na ovoj, osmoj po redu panel diskusiji, pod nazivom "Komunikacija brendova i lojalnost: šta nas je naučila kriza?", govoriće se o tome kako su se brendovi prehrambene industrije prilagodili potrošačima u doba krize, kako su komunicirali i negovali svoj odnos sa potrošačima, a kako su oni reagovali. Razgovaraće se i o tome da li kriza stvara nove šanse za komunikaciju, da li su proizvođači zadržali svoje kupce i pridobili nove, kao i da li su kompanije spremne za period nakon krize i koji su budući komunikacioni planovi.

Neki od govornika ovog panela biće i generalni direktor Direct Media United Solutions Jovan Stojanović, direktorka korporativnih komunikacija komapnije Nectar Mina Tadić, vlasnik Vinarije Plavinci Branislav Anđelić i glavni i odgovorni urednik InStore magazina Ana Filipović.

Konferenciji možete pristupiti klikom na pozivnicu iznad ili putem ovog linka.

Foto: JumpStory