Pretraživanje tekstova
Čelni čovek AGCO-a, Erik Hansotia ovu transakciju nazvao je revolucionarnom, a novu firmu vodećom u preciznoj poljoprivredi na različitim mašinama, na globalnom nivou
Američka grupacija AGCO koja uključuje marke traktora Fendt, Massey Ferguson i Valtra, ulazi u zajedničko ulaganje sa firmom Trimble koja je na evropskom tržištu prvenstveno poznata po navigacijama na poljoprivrednim mašinama.
U saopštenju za javnost, grupa je objavila da sa ulogom od dve milijarde dolara stiče 85 posto udela u novoosnovanoj kompaniji PTx Trimble.
Cilj je razvijanje aplikacija za preciznu poljoprivredu, bez obzira na marku mašina, odnosno, moći će se koristiti i za mešovite flote.
Uključena je i kanadska kompanija JCA Technologies koju je 2022. kupio AGCO. Završetak investicije očekuje se u prvoj polovini ove godine.
Čelni čovek AGCO-a, Erik Hansotia ovu transakciju nazvao je revolucionarnom, a novu firmu vodećom u preciznoj poljoprivredi u mešovitim flotama, na globalnom nivou.
Zanimljivo je to da je do nedavno Trimble sarađivao s CNH Industrial i brendovima Case IH, Steyr i New Holland. Ova saradnja je prekinuta, a CNH je kupio kineskog proizvođača Hemisphere u maju 2023.
Traktori, kombajni i poljske prskalice iz Fendta već rade s GPS prijemnicima iz Trimblea, a koriste ga i drugi proizvođači poljoprivredne mehanizacije kao što je Horsch.
Tagovi
AGCO Trimble Precizna poljoprivreda Fendt Massey Ferguson Valtra Horsch
Autorka
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!