• BASF Srbija
  • 10.10.2019. 12:00

BASF poljoprivrednom strategijom planira rast na određenim tržištima uz pomoć inovacija

Nemački hemijski gigant BASF koristiće strategiju za poljoprivredu vođenu inovacijama kako bi doprineo zajednici na planu finansija, društva i životne sredine.

Foto: BASF
  • 227
  • 11
  • 0

Nemački hemijski gigant BASF koristiće strategiju za poljoprivredu vođenu inovacijama kako bi doprineo zajednici na planu finansija, društva i životne sredine. BASF-ova strategija zasniva se na inovacijama koje omogućavaju poljoprivrednicima da nahrane rastuću svetsku populaciju i da se suprotstave izazovima kao što su ograničena obradiva zemlja i klimatske promene.

Do 2030. godine BASF ima za cilj rast prodaje od 50%

BASF Poljoprivredna rešenja ciljaju povećani udeo na tržištu i rast od jednog procenta iznad svetskog poljoprivrednog tržišta. Do 2030. godine, ovaj sektor kompanije BASF ima za cilj rast prodaje od 50 odsto. To će značajno doprineti i generalnom cilju kompanije BASF da zaradi 22 milijarde evra do 2025. godine od prodaje akceleratorskih proizvoda koji direktno doprinose održivom razvoju. BASF poljoprivredna rešenja targetiraju rast profita od oko 5% na godišnjem nivou. 
"Poljoprivrednici, zakonodavci i potrošači širom sveta sve više žele da BASF doprinese zajednici - na planu finansija, društva i životne sredine. Uz pomoć naše strategije za poljoprivredu vođene inovacijama, odgovaramo na ovaj izazov, fokusirajući se na potrebe naših potrošača i našeg društva. Verujemo da je ključ uspeha pronaći odgovarajući balans - za poljoprivrednike, poljoprivredu i buduće generacije", izjavila je Saori Duborg, član Borda izvršnih direktora kompanije BASF na događaju "Dan tržišta kapitala" održanom u Centru za inovacije u poljoprivredi u belgijskom Gentu.

Povećanje u budžetu Centra za istraživanje i razvoj na oko 900 miliona evra u 2019. godini odražava se i na BASF-ove inovacione projekte u poljoprivredi. Do 2028. godine, BASF će lansirati više od 30 novih proizvoda sa prodajnim potencijalom od preko 6 milijardi evra.

BASF-ova strategija za poljoprivredu zasniva se na inovacijama (foto: Mario Relatić)

To podrazumeva osam aktivnih sastojaka, kao i kvalitetna semena hibridne pšenice, soje, uljane repice, pamuka i povrća. BASF aktivno usmerava svoju ponudu ka održivim rešenjima tako što integriše održivost u sve svoje poslovne odluke. "Kriterijum održivosti je čvrsto integrisan u naš celokupan proces istraživanja i razvoja kako bi se identifikovala i dalje razvijala jedinjenja od kojih imaju koristi i poljoprivrednici i okolina", izjavio je Piter Ekes, predsednik bionaučnih istraživanja u kompaniji BASF.

Ojačavanje iskustva kupaca

Vinsent Gros, predsednik Poljoprivrednih rešenja kompanije BASF poručio je: "Sa svojom strategijom, otvaramo novo poglavlje kojim stavljamo poslovanje poljoprivrednika u središte svega što radimo. Farmeri uzgajaju kombinacije različitih vrsta sa različitim ciklusima rasta i uslovima gajenja. Ovo je najbolji način da podržimo naše kupce u povećanju prinosa, smanjenju rizika od vremena i pritiska bolesti, kao i u pomoći da ispune društvene zahteve."

Nakon uspešne strukturalne integracije poslova i imovine kompanije Bayer pre manje od godinu dana, BASF sada može biti na usluzi poljoprivrednicima sa povezanim portfoliom poljoprivrednih rešenja, od semena, svojstava i zaštite bilja do digitalnih rešenja. Kao jedna od vodećih kompanija za poljoprivredna rešenja, BASF fokusira svoje aktivnosti na četiri glavna strateška segmenta i njihove sisteme:

  1. soju, kukuruz i pamuk u Americi;
  2. pšenicu, uljanu repicu i suncokret u Severnoj Americi i Evropi;
  3. pirinač u Aziji;
  4. voće i povrće na globalnom nivou.

Ove vrste predstavljaju oko 70 odsto na svetskom tržištu.  BASF će imati nove prihode od digitalnih rešenja u poljoprivredi. Na osnovu svoje digitalne ekspertize u poljoprivredi i zahvaljujući jakim partnerstvima, kompanija će kreirati digitalna rešenja koja će uticati na način na koji poljoprivrednici koriste BASF proizvode, upravljaju gazdinstvima, kupuju proizvode ili usluge. Osim toga, BASF će koristiti precizne tehnologije i digitalizaciju kako bi iskoristio prilike za inovacije u poljoprivredi u budućnosti. To će podrazumevati i kreiranje novih poslovnih modela zasnovanih na ishodu.

Značajno povećanje prodaje i prihoda u prvoj polovini 2019. godine

U prvoj polovini 2019. godine, poljoprivredna rešenja su povećala prodaju u odnosu na prošlu godinu za 38 odsto na 4,4 milijarde evra. Povećanju je ponajviše doprinela akvizicija imovine i poslova kompanije Bayer u avgustu 2018. Profit pre oduzimanja kamate, poreza na dobit i amortizacije poljoprivrednih rešenja porastao je za 23 odsto na 861 milion evra u prvoj polovini 2019. godine, uglavnom zbog pomenute akvizicije.


Tagovi

BASF Inovacije Klimatske promene Obradivo zemljište Poljoprivredna rešenja Saori Duborg Piter Ekes


Partner

BASF Srbija d.o.o.

Omladinskih brigada 90b, 11070 Novi Beograd, Srbija
tel: + 381 (0) 11 30 93 400, e-mail: gordana.sucevic@partners.basf.com web: http://www.agro.basf.rs

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi