Pretraživanje tekstova
Danas se očekuje grad u Istočnoj Srbiji, a sutra na jugu.
Jako olujno nevreme juče (11.6.) tokom popodnevnih sati pogodilo je Užice. Kiša sa vetrom potom je bila praćena intenzivnim gradom, veličine lešnika, piše RINA.
Još uvek nema podataka o eventualnoj šteti koju je grad pričinio na voću i povrću. U najvećoj opasnosti su maline koje su pristigle na berbu.
Od nevremena stradale su poljoprivredne kulture u kragujevačkim selima, šteta je procenjena na 120 miliona dinara, pišu šumadijski mediji.
Kako je istakao RHMZ, još uvek nema predaha od potencijalnih šteta. Za veći deo zemlje izdat je narandžasti stepen upozorenja. Crveni je izdat danas (12.06.) za istočnu Srbiju, a sutra (13.06.) i za jugoistočnu.
"Za konkretne lokacije izdavaćemo hitna upozorenja jedan do dva časa unapred", najavili su i dodali da se očekuju pljuskovi sa grmljavinom koji lokalno mogu biti i izraženiji sa velikom količinom padavina za kratko vreme, pojavom grada i sa jakim i olujnim vetrom u zoni najjačih pljuskova.
Tagovi
Nevreme Grad Tuča Oluja Pljuskovi Štete na poljoprivrednim kulturama Procena štete Oštećene maline Užice
Autorka
Više [+]
Diplomirani novinar specijalizovan za agro novinarstvo. U poslu i životu vodi se Ničeovom formulom sreće: jedno "da", jedno "ne", jedna prava linija, jedan cilj...
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentariši!
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katast... Više [+]
Primer jednog od mnogobrojnih bezbednosnih izazova koje sa sobom donosi bavljenje poljoprivredom. Naime, zbog visokog nagiba a malog ugla u odnosu na put sa kojim se ukršta, ova ćuprija predstavlja jedno od najnebezbednijih prelaza u katastarskoj opštini Srpska Crnja u srednjem Banatu.
Kada se prelazi ćuprija iz pravca od Srpske Crnje naročito je opasno skretanje odmah udesno, jer je poznato više slučajeva da vozilo usled skraćenog ugla i eventualne pogrešne procene vozača završi u kanalu naspram prelaza. Takođe, sa jedne strane prelaza nedostaje metalna ograda!
Da bi se premostila ova prepreka preporuka iskusnijih vozača je da se sa prelaza skrene levo, pa da se u nastavku negde okrene i vrati nazad sa druge strane. Posebno treba biti obazriv ako se prevozi teret ili ako se upravlja masivnijim vozilom - poput kombajna!