"Massey Ferguson" ove godine ima velika očekivanja kada je u pitanju izbor Traktora godine, pa je tako predstavio svoj adut MF 5709 Dyna 4 u kategoriji najsvestranijih traktora!
"Massey Ferguson" ove godine ima velika očekivanja kada je u pitanju izbor Traktora godine, jer su prijavili svoje adute u sve tri kategorije: ratarskoj, svestranoj i specijalizovanoj: nakon žiriranja, ostala su dva predstavnika u specijalizovanoj, voćarskoj i u svestranoj kategoriji, gde se takmiče traktori koji svoju primenu imaju na manjim gazdinstvima i kao drugi traktor na većim stočarskim farmama.
"Nove karakteristike, zajedno sa nedavno predstavljenom "Visio" krovnom opcijom, koja osigurava veliku preglednost radnih operacija iz kabine, posebno sa prednjim utovarivačem, dodatno poboljšavaju osobine traktora dok prenos, Dyna-4, sa četiri brzine, osigurava izvrsnu kontrolu nad ovim robusnim i ekonomičnim radnim konjima", istakao je Grusel i dodao da su napravili "Dyna 4" prenos manjim, tako da se može ugraditi i u manje traktore.
Grusel je objasnio da je "Dyna-4" vrlo efikasan menjač koji pruža klasičnu, jednostavnu i praktičnu kontrolu od 16 brzina napred i isto toliko za vožnju unazad sa četiri brzine "Dynashift" ("powershift") u četiri raspona. Brzina "puzanja" nudi se kao opcija. Sa mogućnošću četiri promene brzine tokom rada u svakom stepenu prenosa, "Dynashift" nudi krajnju jednostavnost rada, a vozač može izabrati hoće li koristiti levu ručicu kraj upravljača ili T- ručicu na upravljačkoj konzoli sa desne strane.
Uz sve to, ovaj model nudi i mogućnost ugradnje "AutoDrive" gde se prenos i brzine menjaju automatski, zavisno od opterećenja i brzine motora, te se biraju najbolje postavke za performanse traktora i ekonomičnost potrošnje goriva. "AutoDrive" ima dve mogućnosti - "auto drive power" - sistem se automatski namešta na 2.000 obrtaja i "Auto drive eco", koji radi na 1.500 obrtaja. Sa prenosom "Dyna-4" dolazi i dodatna mogućnost praktične kočnice-ler osobine gde ova izvrsna kontrola uveliko poboljšava i olakšava rad prilikom utovara, a jednostavno se aktivira prekidačem. Kad god su kočnice pritisnute, taj prekidač zadržava neutralnu poziciju, što znači da bi operater trebalo da koristi samo jednu pedalu.
I na kraju, ali ne manje bitno, nova kabina omogućuje udobnost, posebno pri višesatnom radu, a zasniva se na potpuno mehaničkom sistemu, koji koristi dva bloka za podupiranje kabine na prednjoj strani, a par opruga postavljenih na dva zadnja ugla dodatno ublažava udarce. Takođe, "Panhard" šipka na zadnjim oprugama osigurava lateralnu stabilnost, koja se kombinuje sa vertikalnim prigušivanjem i tako nudi tri dimenzije: gore, dole i bočno. Mehanički sistem ne zahteva angažman vozača, pri čemu se amortizeri i opruge postavljaju na unapred određene nivoe.
Autor: Roberta Sorić, Agroglas, Foto: Agroglas
Partner
Concorde Business Park 3/2,
Schwechat,
Austrija
tel: +385 (0)99 22 98 415,
e-mail: verkauf@austrodiesel.at
web: http://www.austrodiesel.at/rs/