Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Zaštita bilja
  • 29.04.2022. 15:00

Syngenta beleži veliki rast prodaje u prvom tromesečju - šta je razlog?

Prodaja je porasla za 1,8 milijardi dolara i iznosila je 8,9 milijardi dolara te predstavlja nastavak rasta iz 2021.

Foto: Depositphotos/sauletas
  • 150
  • 15
  • 0

Švajcarska agrohemijska kompanija "Syngenta" saopštila je da je njena prodaja u prvom tromesečju porasla za 26 odsto. Kao razlog navode to da su poljoprivrednici unapred kupili seme i zaštitna sredstva kako bi izbegli nestašicu u narednom periodu.

Prodaja je porasla za 1,8 milijardi dolara i iznosila je 8,9 milijardi dolara te predstavlja nastavak rasta iz 2021. koji se bazira na ranoj potražnji za proizvodima i uslugama.

"Syngenta Grupa Kina" ostvarila je prodaju od 2,4 milijarde dolara u prvom kvartalu 2022. godine.

Prodaja "Syngenta Crop Protection" je porasla 25 odsto na 4,2 milijarde dolara. Uočena je razlika u rastu, zavisno od delu sveta. Tako je u Evropi, Africi i na Bliskom istoku porasla za osam odsto, a u Aziji i Pacifiku (bez Kine) pet odsto. Veliki rast ostvaren je Latinskoj Americi (70 odsto), zatim u Severnoj Americi (43 odsto) i Kini (46 odsto).

Ističu kako su kupili i dva bioinsekticida, NemaTrident i UniSpore, koji pomažu u borbi protiv povećanja otpornosti i zaštite useva od širokog spektra insekata i štetočina. U Indoneziji je na tržište stavljen NELVIUM, biološki preparat baziran na feromonima za kontrolu štetočina u pirinču.

U saopštenju stoji kako je grupacija suočena sa nabavkom i sve većim logističkim izazovima kako bi zadovoljila potrebe uzgajivača. Zbog situacije na svetskom tržištu došlo je do povećanja troškova nabavke, logistike, energije i drugih operativnih troškova, a negativni efekti nadoknađeni su poboljšanjem produktivnosti i višim prodajnim cenama.

Naglašavaju da i od kako je ADAMA 2020. godine postala deo ove grupacije, doprinela je širenju tržišta. Prodaja njenih proizvoda je porasla za 28 odsto u prvom kvartalu na 1,8 milijardi dolara.

Kada je reč o semenu, "Syngenta Seeds" je u prvom tromesečju 2022. godine ostvarila porast prodaje za 15 odsto na 1,4 milijarde dolara. Prodaja u Latinskoj Americi se udvostručila zahvaljujući većoj prodaji semena kukuruza. 


Tagovi

Syngenta Syngenta Crop Protection ADAMA Prodaja pesticida Rast prodaje Prodaja semena


Autorka

Ranka Vojnović

Više [+]

Ranka je diplomirani inženjer poljoprivrede sa dugogodišnjim iskustvom u povrtarstvu, zaljubljenik u organsku poljoprivredu i druge oblike alternativne poljoprivrede poput biodinamike i permakulture.