Švajcarski konditorski gigant zaključio je više ugovora u inostranstvu kako bi proširio međunarodnu prodaju svoje luksuzne čokolade "kaje" (Cailler).
Švajcarski konditorski gigant saopštio je da je zaključio više ugovora u inostranstvu kako bi proširio međunarodnu prodaju svoje luksuzne čokolade Cailler.
Ovaj proizvođač, poznat po markama široke potrošnje kao što su KitKet ili Buterfinger, ima ambiciju da unapredi prodaju u segmentu proizvoda visokog kvaliteta i cene, posebno na tržištu SAD-a, prenosi Rojters.
Čokolada Cailler, pakovana u bombonjeri, koja se odlično prodaje u Švajcarskoj, biće dostupna putem portala Amazon na tržištu SAD-a, Velike Britanije, Nemačke i Kine, kao i na fri šopovima na aerodromima u Ženevi, Cirihu, Dubaiju i Singapuru, dodaje se u saopštenju Nestlea.
Šef odeljka za slatki program, Sandra Martinez, rekla je da je Nestle procenio da marka Cailler, koju je 1819. kreirao François-Louis Cailler, u gradu Vevey, gde se sada nalazi sedište kompanije, ima ogroman međunarodni potencijal.
Foto: nestle.com
Izvori
Tagovi