Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Agrovjvodina mehanizacija
  • 01.11.2019. 10:00

U čemu je razlika između Pronar i konkurentskih prikolica nosivosti 18 tona?

Traktorske prikolice Pronar T680 su najpopularnije dvoosovinske prikolice sa ukupnom težinom do 18 t. Izrađene su od izuzetno kvalitetnog čelika, izdržljivih profilisanih limova sa jakim podom debljine 5 mm.

Foto: Agrovojvodina mehanizacija
  • 3.017
  • 255
  • 0

U proleće 2008. godine Agrovojvodina je plasirala na domaće tržište prve Pronar prikolice i to modele T672/1, neto nosivosti 10 t i Pronar T680 neto nosivosti od 14 t. Modeli T680 su pretežno isporučeni na velika imanja čiji su zahtevi izuzetno visoki. Pojedina imanja su iste prikolice koristila za prevoz od šećerne repe sa prizmi do uljane repice.

Ubrzo, nakon nekoliko sezona povratne informacije o poljskim prikolicama Pronar počinju da bivaju sve bolje i bolje. Prikolice su u praksi na domaćem terenu pokazale vrlo kvalitetnim i izdržljivim, a njihova je prodaja iz godine u godinu počela da raste. "Pronar je ove godine postao lider u prodaji poljoprivrednih prikolica i u Srbiji", poručuju iz Agrovojvodine mehanizacija.

Pronar T680 - prikolice od izuzetno kvalitetnog čelika

Traktorske prikolice Pronar T680 su najpopularnije dvoosovinske prikolice sa ukupnom težinom do 18 t. Izrađene su od izuzetno kvalitetnog čelika, izdržljivih profilisanih limova sa jakim podom debljine 5 mm. Stranice su visine 800 mm sa nadogradnjom od 600 ili 800 mm gde obezbeđuje zapreminu utovarnog prostora od čak 20 m³.

"Ovi trostrani kiperi, zahvaljujući osovinama projektovanim za brzinu kretanja od 60 km/h, pružaju visoku bezbednost transporta za maksimalno dozvoljenu brzinu od 40 km/h. U standardnoj opremi se nalazi pneumatski sistem za kočenje i izvodi za kipovanje naredne prikolice, parkirna kočnica, zadnji branik sa svetlosnom signalizacijom, pretovarni otvor (zasun za džambo vreće). Veliki broj opcione opreme proširuje vaše mogućnosti da transport obavite brzo, bezbedno, sa minimalnim troškovima za manipulaciju i pretovar", potvrđuju nam iz Agrovojvodine.

Uvek za korak ispred drugih

Kontrola kvaliteta se obavlja u svim koracima proizvodnje zbog čega su proizvodi Pronar prepoznatljivi po trajnosti i izdržljivosti. Težeći uspehu na svetskom nivou koriste najmoderniju tehnologiju.

Test poređenja sa dvoosovinskim prikolicama nosivosti 18 tona

Na prvi pogled sve prikolice izgledaju slično, ali detaljnijom analizom primećuju se razlike u kvalitetu i izdržljivosti konstrukcije.

Šasija
Na Pronarovim prikolicama šasija je izrađena od zatvorenih čeličnih profila visokokvalitetnog čelika, što garantuje da će prikolice održati svojstva godinama, obezbeđujući visoku pouzdanost i visoku sigurnost transporta. Takođe, ćoškovi šasije imaju dodatno ojačanje koje ram čini otpornim na deformacije, poboljšavajući stabilnost prikolice u toku transporta ili tokom utovara. Ostale prikolice često koriste standardne "I" profile koji ne garantuju isti nivo dugotrajnosti šasije kao što to čine zatvoreni profili. Takođe, ostali proizvođači, radi smanjenja troškova proizvodnje, nemaju ojačanu šasiju, a samim tim smanjuju izdržljivost prikolice.

Ogibljenje
Prikolice Pronar T680 imaju ogibljenje koje se bazira na paraboličnim oprugama sačinjenim od tri lista, koja se sužavaju na krajevima. Listovi su tako dizajnirani da je najdeblji deo lociran centralno, a najtanji delovi na krajevima. Zahvaljujući ovakvom dizajnu ogibljenje ne zahteva podmazivanje. Ipak, prikolica je opremljena mazalicama koje povećavaju upravljivost. Gumeni odbojnici, koje jedino koristi Pronar, dodatno povećavaju upravljivost. Zahvaljujući ovom rešenju Pronar može samo da kaže da suspenzija na PRONAR T680 prikolicama obezbeđuje najviši komfor od svih poređenih prikolica.

Drugi proizvođači prikolica takođe koriste gibnjeve ali sa dva lista, a odbojnici nisu dostupni ili su dodatna oprema. Jedna od poređenih prikolica koristi stari sistem ogibljenja klasičnim gibnjevima što je Pronar zamenio novom metodom pre mnogo godina.

Gumeni odbojnici, koje jedino koristi Pronar, dodatno povećavaju upravljivost

Branik
Oprema na zadnjem braniku prikolice PRONAR T680 je drugačija u odnosu na druge prikolice bruto nosivosti 18t. Na drugim prikolicama je veoma lako oštetiti zadnju svetlosnu signalizaciju tokom rada. Zato Pronar nudi LED farove kao standard koji su zaštićeni rešetkastim metalnim kućištem.

Oprema na zadnjem braniku prikolice PRONAR T680 je drugačija u odnosu na druge prikolice bruto nosivosti 18t

Branik je takođe kod Pronara galvanizovan što mu produžava vek trajanja i poboljšava preglednost u saobraćaju. 

Sanduk
Sanduk opet odvaja Pronar prikolicu od ostale konkurencije. Sanduk Pronarke T680 ima dva stuba u sredini. Stubovi pored toga što olakšavaju otvaranje i zatvaranje stranica povećavaju zaptivanje i sprečavaju mogućnost deformacije stranica tokom eksploatacije, čime se nakon dugogodišnjeg korišćenja u potpunosti sprečava curenje zrna.

Sve komponente su proizvedene u Pornaru
Kada stanete pored prikolice Pronar, videćete da su skoro sve komponente proizvedene u Pronaru, počevši od šasije, stranica, ruda, osovina, pa čak i felni, dok kod većine drugih proizvođača kupuju komponente drugih i obavljaju montažu istih. Prednost sopstvenih komponenti je visoka kontrola proizvodnje i garantovan dug kvalitet svih komponenti.

Reč korisnika

Dugogodišnji korisnik više modela Pronar prikolica Budimir Bojanić iz Stapara rekao nam je: "Na svom gazdinstvu imamo četiri Pronar prikolice, dve smo kupili 2009. godine, model T672/1 a druge dve u sezoni 2013./2014., model T680. Iskren da budem, prikolice su se izuzetno dobro pokazale, odlične su. Nakon više godina korišćenja nema pojave rđe ni korozije, nema krivljenja stranica pod teretom. Ono što je mene privuklo da je kupim jeste cena u odnosu na druge proizvođače, koja je u tom momentu bila dosta povoljnija. Nama je posebno dobro što ima zadnji kiper, zbog manjka ljudstva na gazdinstvu, lakše je istovarivanje. U odnosu na prikolice drugih proizvođača odrađena je kvalitetno posebno šasija i kvalitet farbe".

Najveći proizvođač prikolica u Evropi

Kompanija Pronar je osnovana pre više od 30 godina u mestu Narev koji se nalazi u severno-istočnoj Poljskoj. Ime Pronar dobija od dve skraćenice "Pro" što znači proizvodnja i "nar" od naziva mesta u kome se nalazi. Pronar je lociran u šest modernih fabrika, koje zauzimaju površinu kao 62 fudbalska terena, gde se dnevno potroši 600 t čelika za proizvodnju 4.000 delova. Danas zapošljava oko 2.000 ljudi. Kompanija je osnovana 1988. godine sa fokusom na proizvodnju razne opreme sa jedinstvenom idejom o daljem razvoju.

Danas je Pronar lider u proizvodnji i prodaji poljoprivrednih mašina i opreme sa skoro 40% učešća na tržištu Poljske. Takođe je glavni igrač među svetskim proizvođačima osovina, čeličnih profila, traktorskih prikolica, hidrauličnih i pneumatskih sistema, felni za poljoprivredne mašine. Inovacijama, trendovima i visokim kvalitetom proizvoda postaje konkurentan i stiče zavidne uspehe na globalnom tržištu. Kompanija je izgradila dilersku mrežu u svim zemljama EU, Skandinaviji i Rusiji, Americi, Africi, Novom Zelandu i Australiji. Proizvodi iz Pronara se izvoze u skoro 60 zemalja širom sveta.

Za više informacija o Pronar modelima prikolica kontaktirajte firmu Agrovojvodina-mehanizacija na jedan od niže navedenih kontakata ili na telefon +38163561014!


Foto prilog


Tagovi

Pronar prikolice Agrovjovdina mehanizacija Pronar T680


Partner

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Bagrem rano procvetao